بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۹۲۴
شرکت بیش از ۱۳ هزار کردستانی در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی
به گفته رئیس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش کردستان، ۱۳ هزار و ۲۲۱ داوطلب در آزمون استخدامی رشته‌های آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی استان کردستان شرکت کرده‌اند.
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

محمودرضا وکیلی رئیس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش کردستان از شرکت ۲ هزار و ۸۴۹ داوطلب مرد و  یک هزار و ۳۷۲ نفر زن در آزمون استخدام در رشته‌های آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کردستان خبر داد.
وی در خصوص نحوه و زمان برگزاری این آزمون گفت: داوطلبان آزمون این رشته‌های شغلی در کردستان، صبح روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و همزمان با سراسر کشور جهت ورود به دستگاه تعلیم و تربیت با هم به رقابت خواهند پرداخت.
وکیلی ادامه داد: داوطلبان شرکت کننده در این آزمون استخدامی به تناسب محل سکونت، در شهرستان‌های سنندج، دیواندره، قروه، بانه، مریوان، سقز و بیجار حوزه بندی و در آزمون شرکت خواهند کرد.
وی خاطر نشان کرد: طبق آخرین اصلاحات اعلامی دفترچه و راهنمای ثبت نام آزمون، توزیع امتیازات آزمون در دو بخش امتحان کتبی و ارزیابی تکمیلی بوده که آزمون کتبی در حیطه‌های عمومی، اختصاصی و تخصصی در مجموع ۴۰۰ امتیاز و ارزیابی تکمیلی ۶۰۰ امتیاز دارد.
رئیس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش استان کردستان ادامه داد: معرفی داوطلبان جهت انجام سایر مراحل استخدامی منوط به کسب حد نصاب در آزمون کتبی بوده که بر این اساس، کسب حداقل ۵۰ درصد میانگین نمره مکتسبه سه نفر اول با ارزش وزنی ۴۰ درصد برای حیطه عمومی و ۶۰ درصد برای حیطه‌های اختصاصی و تخصصی در هر شغل–شهرستان مبنای معرفی برای سایر مراحل خواهد بود.
وکیلی خاطرنشان کرد: پذیرش نهایی از بین داوطلبان معرفی شده به وزارت آموزش و پرورش در سقف ظرفیت پذیرش و بر اساس نتیجه آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی در اولویت شغل-محل انتخابی در مقایسه با سایر داوطلبان و با رعایت و لحاظ سهمیه قانونی داوطلب و سایر امتیازات معین در دفترچه ثبت نام آزمون، بر اساس نمره کل نهایی مکتسبه افراد صورت خواهد گرفت.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر