بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۷۵۰
طیبه شریفی هنرمندی از شهرستان سنقر استان کرمانشاه است که اقدام به راه اندازی کارگاه‌های متمرکز و غیر متمرکز با اشتغال برای بیش از ۴۰۰ نفر کرده است.
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

به گزارش بازارکار، طیبه شریفی هنرمندی از شهرستان سنقر استان کرمانشاه است که اقدام به راه اندازی کارگاه‌های متمرکز و غیر متمرکز با اشتغال برای بیش از ۴۰۰ نفر کرده است.
تعامل با ادارات و اعطای گواهی نامه مهارت به متقاضیان فرش و بافت جاجیم به صورت مدرن برای اولین بار در شهرستان سنقر توسط این بانوی کارآفرین صورت گرفته است.
این بانو با ۲۰۰ میلیون تومان سرمایه اولیه موفق به تهیه مواد اولیه ابریشم و نخ چله و دار قالی شده است.
یکی از مهمترین اقدامات طیبه شریفی ارائه آموزشهای بافت فرش دستباف به بیش از هزار نفر از بانوان متقاضی و جویای کار در طی ۷ سال اخیر بوده است.
آموزش ها توسط این بانوی هنرمند صورت می‌گیرد و کارآموزان برای دریافت گواهی مهارت به ادارات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور معرفی می‌شوند.
این بانوی هنرمند در کنار کارگاه بافت فرش در خانه خودش گلیم نیز می بافد ضمن اینکه مواد اولیه گران شده و برای تهیه ابریشم و مواد اولیه گلیم و جاجیم نیاز به سرمایه و تسهیلات دارد.
طیبه شریفی یک سالی است که اقدام به بافت جاجیم به صورت مدرن کرده است که مانند فرش بر روی دار قالی طراحی و بافته می‌شود.
به گفته این بانوی کارآفرین پیش از این بافت جاجیم به صورت زمینی و بر روی خاک تولید میشد که اکنون میتواند زمینه توسعه بافت جاجیم را از طریق دار قالی فراهم کند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر