بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۸۴۵
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تا پایان امسال ۱۰۰ هزار خانوار با رسیدن به خودکفایی و توانمندی از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می‌شوند.
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

به گزارش بازارکار از بیرجند، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز در جشن خودکفایی ۲ هزار و ۱۳۶ مددجوی مجری طرح های اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اظهارداشت: تا پایان امسال ۱۰۰ هزار خانوار با رسیدن به خودکفایی و توانمندی از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می‌شوند.
وی با بیان اینکه مددجویان پس از خودکفایی و اشتغالزایی از فهرست مستمری بگیران کمیته امداد خارج می‌شوند افزود: از ابتدای سال تاکنون برای بیش از ۸۵ هزار خانوار در کشور جشن خودکفایی برگزار کردیم.
وی با تاکید بر این که در بررسی‌های انجام شده از سال ۹۸ تا ۱۴۰۰، ۹۳ درصد طرح‌های اشتغال اجرا شده به هدف اصابت کرده است  ادامه داد: البته خودکفایی مجریان طرح‌های اشتغال به معنای پایان خدمات کمیته امداد به آنان نیست بلکه در حوزه پشتیبانی، مشاوره و بازاریابی تولیدات و محصولات، به آنان خدمت ارائه خواهد شد.
به گفته وی یکی از ویژگی‌های مردم خراسان‌جنوبی پرتلاش‌، فعال و جهادی در همه جبهه‌ها به خصوص جبهه اقتصادی فعلی است و این استان ظرفیت‌های زیادی در این زمینه دارد و نمونه آن برگزاری این جشن است. 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به این که سهم اشتغال خراسان‌جنوبی ۷ هزار و ۴۱۱ فرصت شغلی با ۳۹۱ میلیارد تومان در سال گذشته بوده است تصریح کرد: سهم امسال ۶ هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی با ۷۶۴ میلیارد تومان بوده که تاکنون حدود ۷۰ درصد تسهیلات جذب شده که از استاندار و فرمانداران و بانک‌های استان تقاضا داریم که تا آخر سال بتوانیم همه سهمیه را جذب کنیم.
بختیاری تاکید کرد: بر اساس یکی از مطالبات مقام معظم رهبری توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات با تکریم و حرمت گذاری در صدر برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد و اگر توفیقاتی حاصل شده در آن بانک‌های عامل، استاندار و سایر مسئولان سهم داشتند که قدردان آن‌ها هستیم.
به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از برنامه‌های کمیته امداد راهبر شغلی است که اقدامات خوبی در این زمینه صورت پذیرفته و به دنبال بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان برای اجرای این طرح هستیم.
بختیاری با تاکید بر نقش کمیته امداد در کاهش تورم و رشد تولید افزود: فرش کمیته امداد ثبت جهانی شده و یک سوم پیله ابریشم تولیدی کشور توسط مدجویان کمیته امداد تولید می‌شود.
وی همچنین در صحبت‌هایش به آغاز دهه فجر و برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و‌افزود: خوشبختانه طی عمر با برکت انقلاب با اتکا به خدا و همراهی مردم، دسیسه‌های دشمن با شکست مواجه شده و امروز در بسیاری از عرصه‌ها اعم از پرتاب ماهواره رتبه جهانی داریم.
به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  سهم رسانه ملی در ایجاد روحیه جهادی، یک نقش تعیین کننده است؛ از مسئولان خواستارم راه شهدا را فراموش نکنند و با مراجعان با بی‌مهری برخورد نشود‌‌.
بختیاری با بیان اینکه دشمن برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات برنامه‌ریزی کرده است، افزود:امروز پای صندوق آمدن به معنای «مرگ بر آمریکا» بوده که برای کشور عزت و قدرت خلق می‌کند‌.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر