بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۶۲۴
استاندار بوشهر با بیان اینکه مناسب سازی محیط و اشتغال معلولان مورد توجه مسئولان قرار گیرد، گفت: ادارات و نهاد‌ها در اشتغال معلولان به تعهدات خود عمل کنند.
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

احمد محمدی زاده در نشست هماهنگی مناسب سازی محیط معلولان با تاکید بر لزوم همکاری ادارات دولتی برای مناسب سازی محیط برای استفاده معلولان اظهار داشت: بانک‌ها، ادارات و دستگاه‌های دولتی و به ویژه شهرداری‌ها باید نسبت به مناسب سازی محیط برای استفاده معلولان اقدامات لازم را انجام دهند.
وی افزود: باید بررسی دقیق و جامعی انجام شود و هر بانک یا اداره یا شهرداری که کم‌کاری کرده مشخص و با ساز و کار لازم، ملزم به اجرا شوند.
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: باید یک‌ضرب الاجل برای ادارات و نهاد‌ها در مناسب سازی محیط معلولان تعیین شود و بعد از زمان اعلام شده، هر دستگاهی که کم کاری کرده به عنوان ترک فعل به نهاد قضایی معرفی شود.
وی اضافه کرد: مجتمع‌های بزرگ تجاری، فروشگاه‌های زنجیره ای، داروخانه‌ها و ساختمان‌های پزشکان نیز باید در مناسب سازی محیط برای استفاده معلولان اهتمام ورزند و همه باید کمک کنیم تا فضای زندگی معلولان و سالمندان، بهتر و بانشاط‌تر شود.
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: خدمات بهتر و با کیفیت تری باید به معلولان و سالمندان ارائه شود و مسئولان موظف به رعایت دستورالعمل‌ها در قبال این قشر هستند.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر