بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۸۵۵
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان گفت: از طریق طرح شهید زین‌الدین ۹۰ نفر از جوانان همدان جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند.
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

به گزارش بازارکار از خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا میرصفدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن همایش‌های استانداری با بیان اینکه به زودی آزمونی در قالب طرح شهید زین‌الدین در استان برگزار می‌شود اظهار کرد: در قالب این طرح ۹۰ نفر جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند.
وی با بیان اینکه ۸۰ نفر با آزمون استخدامی و ۱۰ نفر بدون آزمون آن هم از بین نخبگان استان جذب خواهند شد گفت: دو نفر از استانداران در شورای عالی اداری کشور شرکت می‌‌کنند که استاندار همدان نیز در این شورا حضور دارد و تلاش کرد این اتفاق برای همدان محقق شود. 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان  بیان کرد: آزمون از طریق سایت جهاد دانشگاهی اعلام می شود و جوانان استان می‌توانند در آن شرکت کنند.
معاون عمرانی استاندار همدان نیز در ادامه قول پیگیری حل مشکل تعاونی مسکن خبرنگاران را داد و اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن نیز خبرنگاران فرصت دارند تا پایان بهمن ماه، از طریق خانه مطبوعات به اداره راه و شهرسازی معرفی شوند.
امیررضا یوسفیان با بیان اینکه انتقال آب به همدان دغدغه جدی استاندار بوده و با دستور رئیس جمهور ورود کردند و ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شد و کار زیرساختی مهمی انجام شده است  گفت: ۱۳۶ مورد اموال دولت که مالکیت آن در دست استانداری نیز بود برای حوزه مسکن قرار گرفت.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز با بیان اینکه خوشبختانه آخرین ارزیابی‌ها نشاندهنده این است که روند رو به رشدی را نسبت به مشارکت مردم در انتخابات داریم اظهار کرد: ۳۰ روز تا انتخابات فرصت است و خبرهای خوبی می‌رسد.
حسن رضانیا با بیان اینکه ۳۶ نفر به تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس اضافه شده و امیدواریم بیشتر هم شود و فضای واقعی رقابت شکل گیرد گفت: دشمن اسم رمز این دوره انتخابات را کاهش مشارکت حتی با یک رای قرار داده است.
وی با بیان اینکه امروز میدان نبرد در حوزه انتخابات، رسانه است بیان کرد: ظرفیت خوبی از سوی رسانه‌های استان وجود دارد و می‌طلبد به ندای رهبری لبیک گفته و میدان‌داری کنند تا نقشه دشمن، نقش بر آب شود و شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر