بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۷۴۸
معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر
معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: بر اساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری استان بوشهر در زمستان ۱۴۰۲ معادل ۶/۱ درصد بوده که نسبت به زمستان سال گذشته ۱/۲ درصد کاهش یافته است.‌‌‌
جمعه ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴

به گزارش بازارکار، علی باستین اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و حوزه اقتصادی استان برای تحقق عملی شعار سال برنامه‌ریزی کرده است.
وی افزود: بر اساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری استان بوشهر در زمستان ۱۴۰۲ معادل ۶/۱ درصد بوده که نسبت به زمستان سال گذشته ۱/۲ درصد کاهش یافته است.
وی بیان کرد: این در حالی است که میانگین نرخ بیکاری کل کشور ۸/۶ درصد است این شاخص در استان بوشهر ۲/۵ درصد کمتر است و نشان دهنده وضعیت مطلوب‌تر استان در رشد سرمایه‌گذاری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و اشتغال جدید بوده است.
معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در سال گذشته متعهد به ایجاد ۱۸ هزار و ۳۳۱ شغل جدید بوده که بر اساس آخرین گزارش سامانه رصد اشتغال کشور بیش از ۲۵ هزار و ۸۵۰ نفر در بخش‌های مختلف اقتصادی استان از جمله نفت، گاز و پتروشیمی، شیلات، کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری، واحد‌های صنفی و استخدام‌های دستگاه‌های دولتی شاغل شده و در سامانه مذکور با مشخصات فردی به ثبت رسیده است و درصد تحقق تعهد اشتغال استان ۱۴۱ درصد بوده است.
باستین افزود: امیدواریم در سال جاری با همت دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی استان بتوانیم گامی موثر در راستای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم یا همان مردمی‌سازی اقتصاد برداریم.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر