بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۲۴۴
 همزمان با نهمین روز از گرامیداشت دهه فجر ۲۷ طرح اشتغال‌زا و اقتصادی با سه هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ۹۰۰میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه، شامگاه شنبه با حضور سید "صولت مرتضوی" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چهار محال و بختیاری رونمایی شد.
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

به گزارش بازارکار از ایرنا، با بهره‌برداری از این طرح‌های اشتغالزا ۲۷۱ فرصت شغلی در بخش‌های مختلف اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری فراهم شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهار محال و بختیاری در این آیین گفت: تعهد ۳۸ دستگاه اجرایی استان در سال‌جاری ۲۰ هزار و ۱۹ فرصت شغلی بود که تا تاکنون ۱۸هزار و ۴۷۹ فرصت شغلی در استان محقق شده است.
محسن مولوی اضافه کرد: آمارها نشان می‌دهد تاکنون ۹۲ درصد تعهد اشتغال استان چهارمحال و بختیاری محقق شده و تلاش می‌شود تا پایان سال‌جاری به ۱۰۰ درصد برسد.
وی با اشاره به اعلام تعهد اشتغال سال آینده استان‌ها از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس اعلام این وزارتخانه تعهد اشتغال پیش بینی شده چهارمحال و بختیاری برای سال آینده ۱۲هزار و ۹۵۱ فرصت شغلی پایدار است.
مولوی ادامه داد: شرط تحقق تعهد اشتغال یاد شده در چهارمحال و بختیاری نگه‌داشت نرخ مشارکت استان به میزان ۴۰ درصد و همچنین رساندن جمعیت فعال تا ۳۰۳ هزار نفر است.
وی یادآور شد: تنها با این راهبرد است که می‌توان نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری را در سال آینده تک رقمی و به ۹.۵ درصد رساند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به رویکرد این وزارتخانه در خصوص اعمال نظارت‌های جدی با هدف جلوگیری از هدر رفت منابع، پول پاشی و ایجاد اشتغال ناقص هم گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون سه هزار و ۲۸۷ بازدید میدانی از طرح‌های اشتغال استان انجام شده نظارتهای اهمیت نظارت‌های جدی در بخش ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات را دنبال می کنیم و استان در این بخش مقام دوم کشور را کسب کرده است.
وی افزود: در خصوص میزان پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا در سطح استان دبیرخانه کارگروه اشتغال جدا از بقیه دستگاه‌ها چهار خط اعتباری در اختیار دارد که در این استان ۱۰ هزار و ۲۷۶ طرح توانستند از این منابع تسهیلات اشتغال‌زا دریافت کرده‌اند.
مولوی یادآورشد: کل تسهیلات اشتغال قرض‌الحسنه در استان نیز یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که ۱۱ هزار و ۱۰۸ فرصت شغلی مربوط به چهارخط اعتباری است.
به گزارش ایرنا، افتتاح طرح‌های عمرانی و بازدید از طرح‌های‌ اشتغالزایی و حضور در کارگروه اشتغال و حضور در برنامه راهپیمایی خانوادگی ۲۲ بهمن از برنامه‌های سفر ۲ روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان چهارمحال و بختیاری است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر