بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۲۷۲
شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

روزنامه همدان پیام به نقل از ایرنا نوشت: «۲۲۰ نفر از نخبگان این استان برای جذب در دستگاه‌ها تشکیل پرونده داده‌اند که تاکنون ۱۰ نفر از آنان جذب شده‌اند.
رئیس بنیاد نخبگان همدان، استفاده از ظرفیت و توان نخبگان برای کمک به حل مسائل کشور را از رویکرد‌های جدی دولت سیزدهم برشمرد و گفت: این افراد در دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری همدان، پارک علم و فناوری، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی جذب شدند.
او افزود: امسال حدود هزار نفر در سطح کشور از کسانی که بر اساس تعریف بنیاد ملی نخبگان نخبه محسوب می‌شوند، استخدام شدند.
موسی اعظمی با بیان اینکه استاندار همدان پیشنهاد داده که ۱۰ نفر دیگر به این سهمیه اضافه شوند، خاطر نشان کرد: فراخوان جذب نخبگان برای سال آینده بزودی در دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌شود و افرادی که شرایط لازم را دارند مدارک خود را در سامانه سینا بارگذاری کنند تا همکاران گزینش‌های لازم را انجام دهند.

او اظهار کرد: بنیاد نخبگان در ابتدا با مأموریت محدود نخبه‌شناسی و نخبه گزینی در سطح مدارس، مراکز علمی و دانشگاه‌ها تشکیل شد، اما در دهه دوم فعالیت خود به اقتضای زمان و شرایط، بیشتر و گسترده‌تر شد و جذب و نگه داشت و بکارگیری افراد نخبه در مراکز و دستگاه‌های اجرایی به آن اضافه شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان همدان ادامه داد: استفاده از ظرفیت نخبگان در حل مسائل منطقه‌ای در قالب گروه‌های مختلف از جمله اتاق فکر، هیأت‌های اندیشه‌ورز و هسته‌های استاد محور مأموریت جدید بنیاد نخبگان در دولت سیزدهم بود که با حمایت‌های دولت رقم خورد.

اعظمی با بیان اینکه همدان استان برخوردار از نخبگان در عرصه‌های مختلف است، گفت: کتابی به نام مشاهیر استان در حال گردآوری است و باید اذعان کرد در همه حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی دست‌پر هستیم و افراد زیادی را می‌توانیم به عنوان الگو معرفی کنیم.»

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر