بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۵۳۹
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: ایجاد اشتغال و کارآفرینی، حمایت و پشتیبانی و دولت سیزدهم را به همراه دارد.
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

به گزارش بازارکار به نقل از خبرنگار مهر، فرزاد در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان دیواندره که با حضور نماینده، ولی فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم اهتمام جدی در حمایت از سرمایه‌گذاری، اشتغال و کارآفرینی، دارد.

وی، اشتغال و مسکن را از مهم‌ترین اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و با بیان اینکه اشتغال باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد، از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل به دلیل بیشترین مساعدت و همکاری در جذب و کارسازی تسهیلات کم بهره دولتی قدردانی کرد و خواستار تسهیلگری بیشتر در زمینه ایجاد اشتغال در استان شد.

پیشکاری شهرستان دیواندره را از تأثیرگذارترین شهرستان‌های استان در بحث کشاورزی، دامپروری، منابع خدادادی، جوانان تحصیلکرده و ... خواند و گفت: از این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها باید در راستای شکوفایی اقتصادی استان بهره گرفت.

وی عنوان کرد: از سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، صاحبان صنایع، تعاونگران و ... خواست بسترساز ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان باشند.

مدیرکل کار، تعاون، رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در استان یادآور شد: دولت اهتمام جدی در مقوله اشتغال دارد و در این راستا تسهیلات کم بهره دولتی نیز در اختیار کارفرمایان برای ایجاد اشتغال و تثبیت اشتغال موجود قرار خواهد داد.

پیشکاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش‌رو، حضور در انتخابات را واجب و بر هم زننده نقشه شوم دشمنان خواند و از آحاد مختلف مردم به ویژه تشکلات کارگری و کارفرمایی و تعاونگران استان خواست با مشارکت حداکثری و حضور فعالانه و پر شور در انتخابات، ضمن بر هم زدن نقشه و توطئه دشمنان انقلاب، زمینه حضور افراد صلاحیت دار و انقلابی که پیگیر مشکلات حوزه کارگری باشند را فراهم نمایند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر