بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۱۱۶۲
سخنان شنیدنی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت روژین تاک در نشست یک تجربه:
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
کد بانو ها و خانم های خانه کارشناسان کیفیت و تضمین کننده فروش ما هستند

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت روژین تاک در نشست" یک نشست یک تجربه"  که با همکاری سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد گفت: کد بانو ها و خانم های خانه کارشناسان کیفیت و تضمین کننده فروش ما هستند.
به گزارش بازارکار، چهل و یکمین نشست" یک نشست یک تجربه" با حضور سید مظفر عبداله، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت روژین تاک در نشست" یک نشست یک تجربه" با همکاری سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.
سید مظفر عبداله، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت روژین تاک در نشست" یک نشست یک تجربه" با اشاره به موضوعات مختلف مبتلا به تولید، اشتغال و فروش و صادرات و برند سازی گفت: اهمیت تحقیق و توسعه، تجربیات تجاری سازی ایده و فناوری، تبادل اندیشه و تجارب موفق در کسب و کار از جهات مختلف قابل بحث است.
وی در نشست چهل و یکم " یک نشست یک تجربه" پرداخت به برند را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: در بحث تولید و فروش با دو نوع مدیر سر و کار داریم، برخی از مدیران به سودآوری و فروش توجه دارند اما برخی مدیران برند ساز هستند، برند بسیار اهمیت دارد و باید تاکید کنم برند مهمترین دارایی نامشهود است که کمتر به آن توجه می شود و ما نباید در تولید، بازاریابی و فروش به آن توجه کنیم. ما طیف مدیران برند ساز هستیم. روژین و دلپذیر، با تبلیغات و تلاش برای کیفیت برند شدند.
این کارآفرین ملی و دلسوز ایران با اشاره به اینکه دنیای امروز کیفیت محور بودن و تولید با کیفیت پایدار است یادآور شد: توصیه می کنم یادگیری را از ذهن خود خارج نکنید. همواره باید به دنیا و شرایط بازار و تحولات روز همراه باشید.
مهندس عبداله تصریح کرد: برای موفقیت در بازار داخلی و نیز دنیا باید بتوانیم با بازارهای جهانی ارتباط برقرار کنیم و صادرات داشته باشیم. نمی توانیم با خام فروشی به جایی برسیم، 80 در صد صادرات ما خام فروشی است. صادرات گوجه، خیار و هندوانه، صادرات محصول نیست، اما وقتی گوجه فرآوری شد، می شود مثلا رب و رب صادرات محسوب می شود.
مدیر عامل شرکت کشت و صنعت روژین تاک در ادامه با اشاره به تربیت 3600  کشاورز که بیش از 200 تن در هکتار برداشت محصول دارند و با هلدینگ  روژین همکاری دارند گفت: 3600  کشاورز  تربیت شده ما مثل فارغ التحصیلان دکتری و ارشد حوزه کشاورزی عمل می کنند. در جاده کامیاران – سنندج بزرگترین کارخانه صنایع تبدیلی خاورمیانه که همان روژین می باشد مستقر است.
وی 50 سال تجربه و موفقیت در حوزه تولید را مدیون دانش آموختگان مهارت دیده و تلاش آنها در کنار مزرعه و کارخانه عنوان کرد و گفت: جوانی دوران خوش گذرانی و تفریح است؛ اما آنهایی که قدری اهل عقل و اندیشه و دور اندیشی هستند موفق می شوند و به افراد موفق و کارآفرین تبدیل می شوند. باید بر رفتار خود باید مدیریت داشته باشیم،  اگر دانشجو هستی خوب درس بخوان، فرصت ها مثل ابر می گذرند.
به گزارش بازارکار، مهندس عبداله  از راه اندازی کلینیک کشاورزی در مجموعه خود خبر داد و گفت:  این کلینیک به مراحل کشت، داشت و برداشت و بر کار کشاورزان نظارت دارد ،سرمایه اصلی کشور کشاورزان هستند. بذری که تائید کنیم  کاشته می شود. در بخش کشاورزی کسی را ندیده ام که کار ما را تکرار کند. بر مدیریت زایشی توجه می کنیم، نسل دوم کشاورزان را تربیت می کنیم، بین کشاورز و کارخانه و مدیران مجموعه تعامل بسیار خوبی برقرار است، کشاورزی که با ما همکاری می کند متضرر نمی شود. اگر دولت به مدل کشاورزی و تولید روژین توجه کند، می تواند مشکل کمبود آب را حل کند و کشور را از بسیاری جهات بویژه چالش آب بی نیاز کند.
وی بر مساله افزایش حقوق و دستمزد و نیز حفظ ارزش پول و نیز جلوگیری از مهاجرت کارگران و دانش آموختگان اشاره و تاکید کرد: چالش آتی ما کمبود کارگر و نیز نیروی متخصص و مهارت دیده است. اگر دولت با ما همکاری کند می توانیم بسیاری از دانش آموختگان کشاورزی را به افرادکارآفرین تبدیل کنیم. باید به فکر ایران باشیم. برخی از مسئولان ایران را فراموش کرده اند، ایران تنها کشوری است که مثل آمریکا همزمان دارای سه اقلیم است و باید با استراتژی و نقشه راه گام برداریم و برای موفقیت ایران عزیز تلاش کنیم.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر