بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۴۹۳
بیستمین نشست هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی:
اضافه شدن ۸ رشته جدید به رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد ایلام در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجویان متقاضی این رشته‌ها را از تحصیل در سایر استان‌های کشور بی نیاز می‌کند.
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ استاندار ایلام در بیستمین نشست هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان که با حضور قربانی، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد برگزار شد؛ ضمن گرامی‌داشت هفته سربازان گمنام امام زمان، گفت: اولین بار امام‌خمینی (ره) در سال ۶۲ نیرو‌های اطلاعاتی سپاه را سربازان گمنام نامیدند؛ عنوانی که شایسته این مجاهدان بی ادعا است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم‌رهبری در خصوص این مجاهدان خاموش، افزود: (معظم له) در این باره، فرمودند: «این نیرو‌ها، مجاهدین فی‌سبیل‌الله هستند و وزارت اطلاعات در حقیقت یک پایگاه عظیم مبارزه و جهاد است»
وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های دانشگاه‌های استان در حوزه‌های مختلف، تشریح کرد: دانشگاه‌های ایلام، علوم پزشکی، پیام نور استان و سایر دانشگاه‌ها هر کدام در یک زمینه، حائز رتبه برتر هستند و این افتخار بزرگی برای استان محسوب می‌شود.
استاندار ایلام عملکرد دانشگاه آزاد ایلام را در مقیاس ملی، مثبت ارزیابی کرد و افزود: دانشگاه آزاد ایلام در زمینه فرهنگی، موفق به کسب مقام اول در میان دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور شده است که امیدواریم روند موفقیت‌های آن، ادامه داشته باشد. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع انتخابات، گفت: مردم ایلام دارای بلوغ سیاسی بالایی هستند و در برهه‌های مختلف، پای‌بندی خود را به ارزش‌های اسلامی و نظام به اثبات رسانده اند؛ بنابراین حضور حداکثری این مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی و خلق حماسه‌ای بزرگ، قابل پیش بینی است. 
بهرام نیا در پایان، امیدآفرینی در جامعه را بسترساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد.
 دانشگاه آزاد اسلامی ایلام داری ۱۰۰ رشته کارشناسی و کاردانی، ۳۵ رشته کارشناسی ارشد و ۷ رشته دکترا است.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر