بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۲۴۳
مرتضوی در کارگروه اشتغال چهارمحال و بختیاری خبر داد:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توجه دولت ایجاد اشتغال پایدار و با کیفیت است و در این راه با همکاری بخش خصوصی با توسعه مهارت آموزی تأکیدات مقام معظم رهبری را دنبال می کنیم.
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

به گزارش بازارکار از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان چهارمحال و بختیاری خروجی کارگروه های اشتغال و سرمایه‌گذاری را رفع مشکلات مردم و تسریع در توسعه استان ها عنوان کرد گفت: دولتمردان باید خود را موظف به حل مشکلات مردم بدانند.
 
وی با تشریح خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار داشت: مطالعه شاخص های توسعه نشان می دهد توفیقات جمهوری اسلامی ایران به روایت خود دشمنان غیر قابل مقایسه با دوران گذشته است.
 
مرتضوی افزود: دانشمندان ایرانی در کشوری که ۴۵ سال تحریم بوده است، مرزهای دانش را در نوردیده اند.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تا دیروز دشمنان ما را با گزینه‌های روی میز تهدید می کردند، گفت: امروز برای دشمنان هیچ‌گزینه ای جز گفتگو از موضع همسان وجود ندارد.
 
وی تأکید کرد: حوزه اشتغال نیازمند اهتمام ویژه و همگرایی بخش خصوصی و دولت است و در این میان همه مدیران موظف به اقدام جهادی هستند.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: چند حلقه مفقوده وجود دارد که مهمترین آن ها اقتصاد و معیشت مردم است.
 
مرتضوی با بیان اینکه اقدامات بزرگی در دو سال گذشته در حوزه اشتغال انجام شده، اظهار داشت: برای اولین بار شاهد کاهش نرخ بیکاری فارغ‌التحصیلان در کشور بودیم که این مسیر با قدرت دنبال می شود.
 
وی افزود: دولت مردمی سیزدهم با الگوگیری از نگاه راهبردی مقام معظم رهبری مدیریت اقتصادی کشور را دنبال کرده و امروزه بخش عظیمی از تولید کشور همسو با اقتصاد مقاومتی است.
 
وزیر کار با یادآوری کسری ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی صندوق‌های بازنشستگی در ابتدای دولت سیزدهم، بیان کرد: با روی کار آمدن دولت مردمی و با تدبیر ریاست جمهوری این بحران حل شده و به ثبات رسیدیم.
 
مرتضوی گفت: توجه دولت ایجاد اشتغال پایدار و با کیفیت است و در این راه با همکاری بخش خصوصی با توسعه مهارت آموزی تأکیدات مقام معظم رهبری را دنبال می کنیم.
 
وی تاکید کرد: مصوبات سفر ریاست جمهوری و هیات دولت برای استان چهارمحال و بختیاری باید محقق شود و در این خصوص پیگیری و جدیت مدیران مهم است.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در کریدور استان های زاگرس نشین با دستور رئیس جمهور مسیر توسعه شکل گرفته و این مهم در قالب کارگروه ویژه ای دنبال می شود.

استخر کارگری شهرکرد افتتاح شد
همجنین در ادامه سفر وزیر کار به چهارمحال و بختیاری؛ استخر مجموعه ورزش کارگری شهرستان شهرکرد با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.
استخر کارگری شهرکرد افتتاح شد
همزمان با ایام دهه مبارک فجر و در سفر «سیدصولت مرتضوی» به چهارمحال و بختیاری، استخر مجموعه ورزش کارگری شهرکرد افتتاح شد.
 
این استخر ویژه جامعه کار و تولید در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال پس از ۱۲ سال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
با افتتاح این مجموعه ورزشی، زمینه اشتغال مستقیم ۱۵ نفر فراهم شد.



ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر