بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۲۳۴
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در آغاز تاسیس صندوق هنر در وزارتخانه چهار هزار نفر روزنامه نگار عضویت در این صندوق داشتند و در سامانه مطبوعاتی ثبت نام داشتند که هم اکنون این تعداد به ۱۲ هزار نفر افزایش یافته و تعداد اعضای بیمه شده نیز به هشت هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است که رشد بالای ۱۰۰ درصد دارد.
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

به گزارش بازارکار، محمد مهدی اسماعیلی روز شنبه در جمع اصحاب هنر و رسانه آذربایجان غربی با تبریک ایام الله دهه فجر افزود: ۸۰ هزار نفر عضو صندوق هنر بودند که طی یک پالایش ۲۰ هزار نفر از این تعداد پالایش و حذف شد و در عوض ۴۲ هزار نفر اعم از کتابفروشی ها هم به تعداد اعضای صندوق افزوده شد.
وی اضافه کرد: در دولت سیزدهم اصحاب قرانی هم به جمع اعضای صندوق هنر اضافه شدند و چند روز پیش ۱۲ هزار نفر به صورت رسمی در صندوق هنر وقران عضو شدند.
وی اضافه کرد: به دنبال تعریف یک بسته حمایتی برای اصحاب فرهنگ و هنر به مناسبت اعیاد بزرگی که در پیش رو داریم، هستیم و این بسته سراسری به زودی اعلام می شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در زمینه تعاونی مسکن هم اقداماتی آغاز شده است و در تهران برای اصحاب فرهنگ و هنر و قران اقداماتی شروع شده که برای این استان هم با همکاری و حمایت استاندار اذربایجان غربی به زودی گامهایی برداشته می شود.
وی در باره ساماندهی فعالان فضای مجازی نیز گفت: در این زمینه نیز مقرر شده تا تمامی فعالان در این زمینه که پیج و کانالهای شخصی آنان دارای پنج هزار دنبال کننده است، در سامانه وزارت ارشاد ثبت نام کنندتا هم حمایت شوند هم صفحات انان ثبت و نظارت شود.
اسماعیلی بیان کرد: بارها اعلام شده که همه مسوولیت فضای مجازی باید برعهده یک مجموعه باشد تا بتوان به نحو مطلوب پاسخگو بود و این آمادگی در زمینه فرهنگی وجود دارد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آذربایجان غربی مظهر وحدت ملی است و زیست مسالمت آمیز اقوام و پیروان ادیان مختلف در این منطقه مایه غرور ملی است.
اسماعیلی اظهار کرد: در این استان اقوام و پیروان مذاهب و ادیان در یک فضای همزیستی و همگرایانه اعم از مسلمانان، ارامنه و اقوام کرد و ترک در کنار هم زیست می کنند و علاوه افتخار آفرینی برای ایران اسلامی بخشی از روایات پر افتخار دفاع مقدس در این استان به همت وحدت آنان رقم خورده است.
وی بیان کرد: به هر نقطه ای از این استان بنگرید مفتخر به یک عقبه فرهنگی و هنری و مجموعه ای از غرور انگیز برای ما ایرانی هاست از چالدران و خوی گرفته تا مهاباد و سایر شهرها.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه آمادگی لازم برای توسعه زیر ساختهای فرهنگی در اذربایجان غربی وجود دارد، گفت: تالار وحدت که سال گذشته با حضور رییس جمهور افتتاح شد، مایه فخر و غرور ماست و چنین مکان زیبایی را در کمتر جای کشور داریم.
در این نشست اصحاب فرهنگ و هنر استان به بیان مطالبات خود پرداختند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر