اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۰۱۱
رییس هیات مدیره مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: همزمان با هفته دولت حدود ۱۱۵ طرح برق رسانی در این خطه گردشگرپذیر استان آماده افتتاح شده است.
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵

به گزارش بازار کار به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، مصطفی بابایی روز دوشنبه افزود: بابت اجرا و بهره بردای از این تعداد طرح‌ها با صرف اعتباری بالغ بر هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و شاخص‌ترین طرح‌ها آماده افتتاح می‌توان به طرح توسعه شبکه‌های برق شهری، روستایی، رفع نقاط ضعف ولتاژ، توسعه و بهسازی و احداث فیدر‌های خروجی پست‌های فوق توزیع، تامین برق چاه آب کشاروزی، تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خود نگهدار و نیروگاه تجدید پذیر اشاره کرد.

وی اظهار کرد: از مجموع این تعداد طرح ها، ۷۱ دستگاه ترانسفورماتور، ۳۸ کیلومتر فشار متوسط و ٩١ کیلومتر شبکه فشار ضعیف نصب و احداث شد و افزون بر آن ٢٠٨ کیلومتر هم از شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، اثر بخش‌تر راهکار شیوه‌های توسعه پذیری در تامین برق پایدار در این خطه گردشگرپذیر مازندران را بهره مندی از انرژی‌های تجدید پذیر به ویژه سامانه‌های خورشیدی دانست و گفت: استفاده از این سامانه‌ها در تامین برق پاک و بهره مندی از طبیعت، نگرانی‌های زیست محیطی را کاهش داده و امکان تامین برق پایدار برای مشترکان را تسهیل می‌کند.

بابایی افزود: همسو با اجرای ماده هشت مصوبه‌های شورای عالی انرژی کشور و همچنین تولید انرژی برق پاک با استفاده از سامانه‌های خورشیدی، این شرکت در این حوزه پیشگام بوده و احداث نیروگاه خورشیدی ۱۰ کیلوواتی در ساختمان اداری امور برق عباس آباد نمونه‌ای از اقدامات بوده است.

این مسوول، رضایت مندی مشترکان، بهره مندی بهینه از امکانات، تجهیزات و منابع موجود درتامین برق پایدار و مطمئن را از مهم‌ترین راهبرد‌های این شرکت در این منطقه گردشگرپذیر غرب مازندران معرفی کرد.

شرکت توزیع برق غرب مازندران به بیش از ۷۰۰ هزار مشترک در این منطقه گردشگر پذیر خدمات ارائه می‌دهد. این شرکت عهده دار نگهداری، توسعه و اصلاح حدود ۱۴ هزار کیلومتر شبکه در غرب مازندران است.

غرب مازندران بیش از هزار روستا و ۲۲ شهر در قالب دستکم ۸۰۰ هزار نفر جمعیت بومی و ۲ برابر جمعیت متغییر در خود جای داده است.

ارسال نظرات