ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۰۴۷۵
رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از ارائه آموزش‌های تخصصی تولیدی و خدماتی به ۱۰ هزار نفر از سال ۱۴۰۰ تاکنون در استان خبر داد.
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲

به گزارش بازارکار از کهگیلویه و بویراحمد، صاحب سروش‌فر امروز_ دوشنبه، بیست‌ودوم مرداد_ در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۴۰۰ تاکنون برای بیش از ۱۰ هزار نفر آموزش‌های تخصصی در بخش‌های تولیدی و خدماتی برگزار کرده‌است.
وی افزود: دوره‌های آموزشی در بخش‌های مختلف از پزشکی گرفته تا فرهنگی و اجتماعی بنا بر درخواست متقاضیان به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.
رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر ضرورت نقش طرح‌های دانش‌بنیان در تولید محصولات بازارپسند، گفت: برای بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های دانش‌بنیان تولید آفت‌کش‌های گیاهی و زنجیره تولید عسل ثمره تلاش‌های این نهاد برای کمک به تولید در سال‌های اخیر بوده‌است.
وی با بیان اینکه زمین، تجهیزات و دانش فنی واحد تولیدی آفت‌کش‌های گیاهی در گچساران تأمین شده‌است، تصریح کرد: در صورت تخصیص ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب وام‌های بانکی این طرح راه‌اندازی و ۲۰ فرصت شغلی مستقیم و ۲۰۰ فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد می‌شود.
سروش‌فر خاطرنشان کرد: زنجیره تولید عسل و محصولات جانبی یکی دیگر از طرح‌های دانش‌بنیان در استان است که افزون بر کمک به تولید محصولات کیفی به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید هم منجر شده است.
وی از در حال اجرا بودن طرح غربالگری سرطان سینه برای زنان در استان خبر داد و افزود: زمین محل احداث، تجهیزات و دانش فنی این طرح هم تأمین شده و در صورت کمک دولت برای تأمین ۲۵۰ میلیارد ریال وام تکمیل و به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جهاد دانشگاهی با هدف پوشش خلاء‌های بین آموزش و درآمدزایی راه‌اندازی شده‌است، گفت: این مرکز توانسته افزون بر ایجاد فرصت‌های شغلی برای شمار زیادی از افراد جویای کار، به تبدیل وضعیت شغلی کارمندان پرشماری نیز کمک کند.

ارسال نظرات