بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۲۱۸۰
رئیس جهاد دانشگاهی ایلام از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی توسط جهاددانشگاهی به متقاضیان خوداشتغالی، مشاغل خانگی و کسب وکار‌های خرد و کوچک در استان خبر داد.
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲

دکتر «محمد پاکزاد» در گفتگو با خبرنگار بازار کار، اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به سابقه خوب جهاد دانشگاهی در زمینه اشتغال و کارآفرینی بهویژه اشتغال دانش آموختگان و با پیگیری‌های مجدانه مسئولان معاونت آموزش و کارآفرینی این نهاد و با موافقت وزارت امور اقتصاد و دارایی، از سال ۱۴۰۳ جهاد دانشگاهی به عنوان چهاردهمین نهاد حمایتی منابع جزء سه و چهار بند «ب» تبصره دو قانون بودجه کشور معرفی شد.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی ایلام نیز به‌عنوان یکی از ۳۱ واحد و سازمان‌های استانی این نهاد تلاش می‌کند با استفاده از این ظرفیت در کنار سایر دستگاه‌های متولی فرصتی را برای متقاضیان تسهیلات خرد اشتغال فراهم آورد.

رئیس جهاددانشگاهی ایلام با بیان اینکه سهم جهاددانشگاهی استان از این اعتبارات ۲۵۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: متقاضیان عزیز از سراسر استان می‌توانند در راستای خوداشتغالی، کسب‌وکار‌های خرد و خانگی و کسب‌وکار‌های کوچک و متوسط از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تا ۴۰ میلیارد ریال طرح‌های خود را ارائه دهند تا پس از بررسی شرایط با معرفی به بانک‌های عامل از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

پاکزاد تأکید کرد: اولویت این نهاد اهدای تسهیلات به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی متقاضی خوداشتغالی، طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان، افراد جوان دارای مهارت و فعالان حوزه گیاهان دارویی است و در مرحله بعد عزیزانی که قصد ایجاد و یا توسعه اشتغال و کسب‌وکار خود را دارند، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: داشتن شرایط دریافت تسهیلات از جمله مجوز و عدم رابطه استخدامی با دستگاه‌های دولتی و عمومی برای اهدای تسهیلات امری مهم و ضروری است.

معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی ایلام به‌واسطه مرکز مشاوره و کارآفرینی در صورت نیاز آمادگی دارد در تمامی مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار، خدمات آموزش، مشاوره، آماده‌سازی طرح توجیهی و اخذ تسهیلات و... را به متقاضیان عزیز ارائه کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام واقع در میدان شهدا، روبروی کتابخانه آیت‌الله حیدری مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۸۴۳۳۳۳۳۳۳۰ تماس بگیرند.

ارسال نظرات