بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۶۳۶
با حضور استاندار آذربایجان شرقی مرکز نوآوری و رشد واحد‌های فناور دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان افتتاح شد.
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

مالک رحمتی در آیین افتتاح، مراکز رشد و فناوری را بستر مناسبی برای پرورش ایده‌ها، توسعه و تجاری سازی یافته‌های علمی اساتید و دانشجویان عنوان کرد وگفت: مراکز نوآوری و رشد ظرفیت بستر بسیار مناسبی برای تبدیل ایده‌های دانشجویی به تولید آزمایشگاهی و همچنین دانش بنیان شدن و تولید علم به ثروت دارند.

وی افزود: با تجاری سازی ایده‌های علمی وتجاری سازی آنها، میتوان عمده مشکل اشتغال تحصیل کرده‌های دانشگاهی را مرتفع نمود.

وی بر ضرورت تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در حوزه دانشگاه‌ها بیان کرد: اهمیت و هزینه کردن در واحد‌های فناور دانشگاهی، عین سرمایه گذاری است و این امر در سایه تقویت روحیه خودباوری و اتکا به سرمایه‌های علمی و انسانی میسر می‌شود.

استاندارآذربایجان شرقی با تأکید بر توسعه علمی و کارآفرینی در حوزه دانشگاه‌ها افزود: شرکت‌های دانش بنیان و نوآور موتور محرک و شتاب دهنده پیشرفت همه جاننبه کشور است و ما نباد در این خصوص غفلت کنیم.

صادقی آزاد رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیزگفت: مرکز نوآوری و رشد واحد‌های فناور دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع راه اندازی شده و علاوه بر این فضا، ۵۰۰ مترمربع فضای کارگاهی نیز برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان در این مرکز اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح مرکز نوآوری و رشد واحد‌های فناور دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، از طرح ها، دستاورد‌ها و نمونه‌های تولید شده شرکت‌های فناور و دانش بنیان بازدید کرد و در جریان محصولات تولیدی آن‌ها قرار گرفت.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر