اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۸۸۳
کریم سلیمانی رئیس پارک علم و فناوری مازندران در نشست هم‌اندیشی زیست بوم نوآوری و فناوی استان مازندران با بیان اینکه جهاد دانشگاهی بازوی ما در حوزه فناوری استان است و سعی این است که تفاهمنامه با همکاری پارک و جهاد دانشگاهی بزودی عملیاتی شود، گفت: پارک علم و فناوری به عنوان تسهیلگر معرفی شده است.
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰

سلیمانی، با بیان اینکه زمین چپکرود پتانسیل خوبی دارد و باید از ایده‌های خوب دانشگاه‌ها در راستای کشاورزی و امنیت غذایی استفاده شود، افزود: در مسئله امنیت غذایی همه رشته‌های دانشگاهی می‌توانند وارد شود و پردیس‌های تخصصی در استان راه اندازی شود.

وی از اختصاص ۴۵ درصد از تولید استراتژی تولید برنج کشور به مازندران یاد کرد و با بیان اینکه پارک علم و فناوری مازندران جامع بوده و تخصصی نیست، گفت: با سابقه فعالیت ۲۴ ساله در زمینه الکترونیک و هوا و فضا و ... ظرفیت‌های خوبی وجود دارد.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از وجود ۱۴۴ شرکت دانش بنیان دارای شناسه ملی و بین المللی خبر داد و از حضور ۳۰۰ هسته فناوری یاد کرد و افزود: مازندران از لحاظ پتانسیل کمّی، سرآمد بوده و در حال حاضر در سطح ۲ هستیم و تا پایان سال به سطح یک خواهیم رسید.

سلیمانی با بیان اینکه ۱۴ مرکز رشد در استان وجود دارد و ۲ مرکز رشد در شهرستان بابلسر مستقر است، افزود: دانشگاه‌های ما هسته‌های مرکزی در خصوص فناوری و دانش بنیان دارند که در این خصوص می‌تواند کمک حال جهاد دانشگاهی باشند. دانشجویان تحصیلات تکمیلی و فارع التحصیلان ما می‌توانند از این فرصت‌ها استفاده کنند.

ارسال نظرات