بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۱۶۱۶
در پی انعقاد توافقنامه همکاری پارک علم و فناوری و آموزش و پرورش:
توافق نامه همکاری پارک علم و فناوری همدان با اداره کل آموزش و پرورش به منظور راه اندازی مرکز کارآفرینی دانش آموزان با حضور رییس پارک علم و فناوری و مدیرکل آموزش و پرورش منعقد شد.
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰

به گزارش بازارکار از مهر، دکتر مجید کزازی بیان کرد: پارک علم و فناوری موتور محرکه اقتصاد دانش محور است و زیست بوم فناوری استان در راستای حمایت از ایده‌های نو و خلاقانه به منظور تجاری سازی آنها گام برمی‌دارد.
وی با بیان اینکه هدف از انعقاد توافق نامه راه اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری ویژه دانش آموزان است، افزود: پذیرش ایده‌های نو با هدف حمایت مالی در جهت کاربردی کردن ایده‌های علمی، بستر سازی جهت پیاده سازی ایده‌های نو از طریق ارائه خدمات مشاوره، کمک به ایجاد پرورش و بقای فعالیت نوآورانه و تسهیلات برای ادامه فعالیت در قالب پذیرش در این مرکز انجام می‌شود.
رئیس پارک علم و فناوری همدان در ادامه یادآور شد: در سال ۱۳۹۷ تفاهم نامه‌ای فی مابین پارک علم و فناوری همدان با اداره کل آموزش و پرورش منعقد شد و این در حالیست که امروز با انعقاد توافق نامه مرکز کارآفرینی و نوآوری دانش آموزان راه اندازی خواهد شد.
کزازی انعقاد توافق نامه با آموزش و پرورش را در راستای ارتقای سطح همکاری‌های متقابل پارک علم و فناوری و اداره آموزش و پرورش دانست و گفت: این توافق نامه در راستای ارائه خدمات آموزشی، علمی به دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و هم چنین حمایت مالی، قانونی و معنوی از دانش آموزان نوآور و خلاق منعقد شده است.
وی افزود: توسعه و ارتقای خدمات علمی، آموزشی، حمایت و پشتیبانی از دانش‌آموزان محقق و نوآور و فراهم کردن شرایط لازم برای حمایت از ایده‌های نوآورانه و فناورانه، تشویق و ترغیب دانش‌آموزان خلاق و گسترش فناوری در سطح استان، سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های علمی کاربردی و امور تحقیقاتی نوآوران از دیگر اهداف در نظر گرفته شده در قالب این توافق‌نامه است.
وی با بیان اینکه بیشترین بازدید تور فناوری از پارک علم و فناوری استان را دانش آموزان تشکیل می‌دهند، ابراز داشت: تورهای فناوری به منظور آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای زیست بوم فناوری استان و تغییر نگرش در انتخاب رشته این قشر از جامعه صورت می‌گیرد.
رئیس پارک علم و فناوری همدان خواستار برگزاری رویداد نوآوری و تخصصی ویژه دانش آموزان شد و گفت: این مهم تقویت و توسعه اشتغال دانش آموزان فعال در پژوهش‌سرا را به دنبال دارد.
رسول شیدایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز با بیان اینکه این توافق نامه به دنبال ایجاد کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان منعقد می‌شود خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری همدان می‌تواند به منظور حمایت از ایده‌های نو، شناسایی استعدادها و اشتغال آفرینی دانش آموزان با اداره کل آموزش و پرورش همکاری‌های بیش از پیش را داشته باشد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر