بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۷۷۶
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ضمن تاکید بر رفع مشکلات جامعه کارگری گفت: شبانه روزی در جهت رفع مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی تلاش خواهیم کرد.
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، «فرزاد پیشکاری» مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در نشست صمیمی با تشکلات کارگری، کارفرمایی و انجمن صنفی کارگران و استادکاران بخش ساختمان استان ضمن تشریح حوزه روابط کار اداره کل کار استان به بیان مسائل و مشکلات حوزه کارگری، کارفرمایی، انجمن صنفی کارگران و استادکاران بخش ساختمان پرداخت.
وی گفت: از تمامی ظرفیت های اداره کل کار استان، ادارات زیر مجموعه وزارت کار در کردستان و سایر ارگان ها و ادارات استان برای رفع مشکلات این قشر استفاده کرده و شبانه روزی در جهت رفع مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی تلاش خواهیم کرد.
پیشکاری از اهتمام معاون امور عمرانی استاندار کردستان در خصوص پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج تقدیر کرد و خواستار تخصیص  ۲۵ میلیارد تومان مصوبه دور دوم سفر ریاست  جمهوری به استان کردستان در راستای تکمیل، تجهیز و آماده سازی این مجموعه کارگری شد .
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اظهارکرد: با راه اندازی این مجموعه کارگری تحرک و شور و نشاط در بین کارگران و خانواده های آنان ایجاد خواهد شد که این خود زمینه ساز جلوگیری از آسیب های اجتماعی است.

کیومرث حبیبی معاون امور عمرانی استاندار کردستان در این نشست بر رفع مشکلات حوزه کارگری استان تاکید کرد .
وی با بیان این که مشکلات حوزه کارگری را به خوبی درک می کند، کارگران را سرمایه ها و گنجیه های کشور خواند و گفت: تشکلات کارگری و کارفرمایی نقش مهمی در بهره وری و رشد تولید در کشور ایفاء می کنند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر