بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۱۷۷۲
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان خبر داد
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: دوره‌های شغلی، فنی و کارآفرینی برای محصلان مددجو به منظور استعداد سنجی و یادگیری آموزش‌های لازم، این افراد به سمت مشاغل برگزار می‌شود.

رضا طوسی در گفتگو با خبرنگار مهر، یکی از سرفصل‌های خدمات این نهاد حمایتی را کمک به تحصیل مددجویان به صورت مستمر و تا پایان تحصیل آن‌ها دانست و اظهار کرد: در کنار خدمات تحصیلی اجرای برنامه‌های آموزشی، ورزشی، سیاحتی، مهارت‌های زندگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای محصلین در این نهاد اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین برگزاری دوره‌های شغلی، فنی و کارآفرینی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی کردستان برای فرزندان محصل مددجو است و تلاش می‌شود با استعدادسنجی و آموزش‌های لازم، این افراد را به سمت مشاغل مناسب هدایت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد کردستان عنوان کرد: در زمینه کمک به دانش‌آموزان پشت کنکوری نیز از طریق معرفی به آموزشگاه‌های مرتبط اقدام می‌شود.

طوسی خاطرنشان کرد: فراهم آوردن امکانات و زمینه رشد و اعتلای فرهنگی و اعتقادی و بروز، خلاقیت و نوآوری بین افراد تحت حمایت به ویژه نوجوانان و جوانان از موارد مورد اهمیت در این اداره است.

وی بیان کرد: گسترش فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی، آماری و فناوری‌های جدید در خصوص شناخت عوامل فقر و محرومیت، شناسایی فقرا و روش‌های فقرزدایی در کشور و اثربخشی برنامه‌های حمایتی امداد هم دارای اهمیت ویژه در این نهاد است.

‌توسعه بیمه‌ها و تأمین مسکن مورد نیاز محرومان در کردستان

مدیرکل کمیته امداد کردستان اذعان کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، توسعه بیمه‌ها و تأمین مسکن مورد نیاز محرومان با رویکرد بهبود سطح زندگی آنان هم موضوع دیگر است که در کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان انجام می‌شود.

طوسی ادامه داد: ترویج فرهنگ انفاق و ایثار و تقویت اعتماد مردمی به امداد امام به منظور جلب و توسعه مشارکت‌های مردمی در حمایت از محرومان جامعه گام ارزشمند برای این نهاد است.

وی اعلام کرد: افزایش بازدهی، کارایی و توسعه خدمات حمایتی با بهینه سازی تشکیلات، تأمین و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز، اصلاح و بهبود روش‌های محاسبه هزینه واقعی خدمات و استفاده از فناوری‌های جدید اطلاعاتی هم از دیگر بخش‌های این نهاد است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۳ هزار دانش‌آموز و ۱۲۰۰ دانشجو تحت حمایت این نهاد انقلابی مشغول به تحصیل هستند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر