بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۵۳۴
سرپرست موسسه آموزش عالی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه از آغاز ثبت نام پذیرش بدون کنکور در این موسسه خبر داد و افزود: ثبت نام در 13 رشته کارشناسی پیوسته انجام می‌گیرد.
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

فاطمه شاهرضایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع ثبت نام در موسسه آموزش عالی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه از سوم بهمن ماه، گفت: علاقمندان برای ثبت نام در این موسسه تا هشتم بهمن ماه فرصت دارند.
وی خاطرنشان کرد: ثبت نام در این موسسه بدون کنکور و تنها بر اساس سوابق تحصیلی انجام می گیرد.
شاهرضایی با اشاره به امکان ثبت نام در 13 رشته کارشناسی پیوسته این موسسه، گفت: این رشته ها مهندسی برق، مهندس خط و سازه های ریلی، مهندسی شهرسازی، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی معماری، مهندسی مکانیک، مهندسی نقشه برداری، جغرافیا، مترجمی زبان انگلیسی، مدیریت صنعتی و مدیریت کسب و کار می‌باشد.
سرپرست موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه در ادامه با اشاره به مزیت های بسیار این موسسه نسبت به سایر موسسات آموزشی گفت: موسسه آموزش عالی در بستر سازمان جهاد دانشگاهی شکل گرفته و فعالیت می کند، بنابراین ظرفیت های بسیار خوبی مانند معاونت آموزش و کارآفرینی سازمان و نیز پارک علم و فناوری کرمانشاه را در کنار خود دارد.
وی افزود: وجود این ظرفیت ها موجب شده تا بتوانیم یک مسیر کامل دانشگاه تا اشتغال و کارآفرینی را در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی رقم بزنیم.
شاهرضایی نسل جدید دانشگاه ها را دانشگاه های "کارآفرین" عنوان کرد و افزود: این امر را سرلوحه کار خود قرار داده و بستر را به گونه ای فراهم کرده ایم تا دانشجویان در کنار توانمندی های علمی که پیدا می کنند، بصورت کاربردی و میدانی هم با حوزه تخصصی خود آشنا شده و مهارت های لازم برای ورود به بازار کار را کسب کنند.
این  مسئول تصریح کرد: دانشجویان در موسسه آموزش عالی می توانند متناسب با علاقمندی و رشته تحصیلی خود، در دوره های آموزشی کوتاه مدت جهت کسب مهارت های جدید شرکت کرده و بصورت تخصصی‌تر با رشته تحصیلی خود آشنا شوند، بطور مثال دانشجویان رشته های کامپیوتر و برق با شرکت در دوره های آموزشی کوتاه مدت برنامه نویسی، تعمیر آسانسور، تعمیرات موبایل و ... در کنار تحصیل در رشته تخصصی خود می توانند  مهارت های بسیاری کسب کرده و آماده ورود به بازار کار شوند
این مسئول با اشاره به همجواری موسسه آموزش عالی سازمان جهاد دانشگاهی با برج فناوری کرمانشاه گفت: تنها دانشگاهی هستیم که همجوار برج فناوری کرمانشاه فعالیت می کند و همین امر موجب شده خروجی دانشجویان توانمند ما ورودی استارتاپ های دانشجویی در برج فناوری کرمانشاه باشند.
وی افزود: دانشجویان توانمند با تشکیل استارتاپ ها می توانند در نهایت به عنوان یک واحد فناور در پارک علم و فناوری مشغول کار و فعالیت شوند.
شاهرضایی گفت: این روند نشان میدهد که در موسسه آموزش عالی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه به خوبی مسیر دانشگاه تا بازار کار و اشتغال فرام شده است.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر