بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۶۰۸
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۶۷ درصد از تسهیلات مصوب اشتغالزایی مشاغل خانگی در این استان در سال جاری پرداخت شده است.
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، «مختار احمدی» اظهارکرد: در سال جاری در مجموع ۲ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی مشاغل خانگی به استان اختصاص یافته که از این مبلغ تاکنون یک هزار و ۴۲۳ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در سال جاری یک هزار و ۹۴۵ مورد طرح به بانک های عامل به مبلغ ۲ هزار و ۲۰۳ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال ارسال شده که از این تعداد یک هزار و ۲۹۵ مورد به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: در پرداخت این تسهیلات بانک های ملی، رفاه کارگران، توسعه تعاون، صادرات ، پست بانک، ملت ، تجارت مهر ایران و رسالت به عنوان بانک های عامل تعیین شده اند که به غیر از بانک رسالت مابقی بانک ها اقدام به پرداخت تسهیلات به متقاضیان کرده اند.

احمدی یادآور شد: از بین بانک های عامل بیشترین میزان را بانک ملی به میزان ۱۰۱ درصد پرداخت کرده است و پس از آن نیز بانک های رفاه کارگران با ۹۵، توسعه تعاون با ۸۵ و صادرات با ۸۴ درصد در رده های بعدی قرار دارند.

وی تاکید کرد: در سال جاری در مجموع با پرداخت این میزان تسهیلات بانکی برای یک هزار و ۳۲۴ نفر در استان در بخش مشاغل خانگی اشتغال ایجاد شده است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر