بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۸۵۶
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: ثبت‌نام در دو آزمون استخدامی آموزش و پرورش از روز دوشنبه، ۹ بهمن‌ماه آغاز شده و تا روز شنبه، ۱۴ بهمن ادامه خواهد داشت.
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

مجید زارعی امروز، ۱۱ بهمن‌ماه با اعلام این خبر گفت: ۷۰ هزار نفر در دو آزمون استخدامی جدید به عنوان معلم جذب آموزش  وپرورش کشور خواهند شد.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس ادامه داد: این دو آزمون شامل رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی و همچنین رشته شغلی دبیری و هنرآموز است.
زارعی اظهار کرد: ثبت‌نام در این دو آزمون استخدامی آموزش و پرورش از روز دوشنبه، ۹ بهمن‌ماه آغاز شده است و تا روز شنبه، ۱۴ بهمن ادامه خواهد داشت.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس ادامه داد:‌ سهمیه استان فارس در این دو آزمون استخدامی دو هزار و ۵۲۰ نفر است که از این تعداد یک هزار و ۷۸ نفر به‌عنوان آموزگار ابتدایی و استثنایی و همچنین یک هزار و ۸۸ نفر به‌عنوان دبیر و ۳۵۴ نفر هنرآموز جذب آموزش و پرورش فارس خواهند شد.
وی یادآور شد: دفترچه راهنمای سنجش این دو آزمون استخدامی هم اکنون بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به آدرس https://www.sanjesh.org قابل مشاهده است.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: تمام معلمان حق‌التدریسی، خرید خدمات آموزشی و معلمان شاغل در مدارس غیردولتی می‌توانند در این آزمون استخدامی شرکت کنند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر