بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۸۸۷
در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بانک رفاه کارگران و در سفر آیت‌الله رئیسی به هرمزگان؛
با حضور رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فاز جدید ۱۱۲ تختخوابی بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس به بهره‌برداری رسید.
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹

به گزارش بازارکار از  مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر «سید‌ابراهیم رئیسی» در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت مردمی به استان هرمزگان، به صورت برخط و از طریق ویدئو کنفرانس از ۳۲ پروژه بهداشتی-درمانی در استان هرمزگان با اعتباری بالغ بر ۱۰۲۴ میلیارد تومان شامل مرکز بهداشتی و درمانی، خانه بهداشت، پایگاه سلامت، اورژانس هوایی، تجهیزات درمانی و ام آر آی بهره‌برداری کرد.
 
همچنین فاز جدید ۱۱۲ تختخوابی بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.
 
فاز جدید این بیمارستان که عملیات اجرایی آن از سال ۱۴۰۰ و با شروع دولت مردمی آغاز شده بود، با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان تکمیل و با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسیده، شامل بخش‌های مختلف اتاق عمل، آی سی یو، آنکولوژی و اورژانس است.
 
با افتتاح این فاز ظرفیت تخت‌های بیمارستان کودکان بندرعباس از ۱۳۴ تختخواب به عدد ۲۴۶ رسید.
 
دکتر رئیسی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس، از تعدادی از کودکان بستری شده در این بیمارستان نیز عیادت کرد.
 
این پروژه با تأمین اعتبار پالایشگاه نفت بندرعباس از شرکت‌های زیرمجموعه بانک رفاه کارگران در راستای انجام رسالت اجتماعی شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‌برداری رسید.


ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر