بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۰۴۲
مدیرکل میراث فرهنگی فارس:
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی لامرد گفت: مجموعه عظیم صنعتی لامرد خود می‌تواند یک جاذبه گردشگری باشد.
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

محمد ثابت اقلیدی در سفر به شهرستان لامرد و در جمع مدیران و مسئولان شهرستان افزود: هر منطقه یک مزیت رقابتی دارد که باید شناخته شود و متناسب با آن تحریک تقاضا شود.

وی ادامه داد: در کنار جاذبه‌های گردشگری، برگزاری رویداد‌ها نقطه عطفی برای جذب گردشگران است و جشن لامردون که یکی از آیین‌های مردم لامرد است، می‌تواند به عنوان یک جشنواره و رویداد عامل جذب گردشگران شود.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه شهرستان لامرد ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری را داراست، افزود: توجیه‌پذیری اقتصادی رکن اولیه و اصلی سرمایه‌گذاری است و چه بسا تاسیساتی داریم که به دلیل عدم توجیه اقتصادی تعطیل شده‌اند.

وی با اعلام حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری گفت: هرجا ببینیم توجیه اقتصادی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد از سرمایه‌گذار حمایت می‌کنیم و به استقبال او می‌رویم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، ارائه تسهیلات در قالب تبصره ۱۸ از صندوق توسعه ملی و پرداخت یارانه تسهیلات را از جمله حمایت‌های دولت از سرمایه‌گذاران برشمرد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر