بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۲۵۱
استاندار مازندران با اعلام اینکه در دهه فجر امسال ۱۲۰۰ پروژه مهم با توان بومی بدون دخالت کارشناسان خارجی در استان اجرایی شده است، گفت: کسانی که در مسیر رشد استان سنگ اندازی کنند از قطار پیشرفت پیاده خواهند شد.
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۷۶۵ پروژه حوزه روستایی مازندران با محوریت افتتاح بازارچه روستای کلیج خیل سوادکوه شمالی به بهره برداری رسید.
«سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز ۲۱ بهمن ماه در این مراسم با اشاره به فداکاری شهداء گفت: شهیدان انقلاب اسلامی هر کاری که برای آزادی کشور از یوغ استکبار جهانی لازم بود را انجام دادند تا امروز ما در فضایی آرام و امن، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.
حسینی پور افزود: به برکت انقلاب اسلامی، امروز جوانان، نخبگان، فارغ‌التحصیلان و دیگر اقشار مختلف مردم، می‌توانند برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند و با همین حضور در میدان، شاهد طرح های عمرانی و خدماتی در روستاها و شهرها هستیم.
وی اشاره کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر بیش از ۱۲۰۰ پروژه مهم در استان بدون حضور حتی یک کارشناس خارجی افتتاح یا کلنگ زنی شده است. این طرح ها و اتفاقات مهم به همت جوانانی بود که با اعتماد بنفس و تحصیل در دانشگاه‌های کشور، توانستند در دنیا افتخار آفرینی کنند.
نماینده عالی دولت در مازندران اظهار کرد: به برکت غروری که شهدای انقلاب اسلامی برای ما کسب کردند، جمهوری اسلامی ایران در میان ابرقدرت‌های دنیا و معادلات سیاسی جهان تاثیر گزار است. ترس و واهمه کشورهای استعمارگر نه فقط به دلیل قدرت نظامی و دفاعی بلکه بخاطر قدرت علمی جوانان ایران است.
حسینی پور گفت: انتخابات یکی از مهمترین مزیت های جمهوری اسلامی ایران است که باعث می شود مردم سرنوشت خودشان را انتخاب کنند. به خاطر قدرت انتخابات ایران، دشمن به شدت با آن مقابله و سعی در کمرنگ کردن آن دارد.
استاندار مازندران با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی به روستاها و مناطق مختلف کشور تصریح کرد: گاز رسانی به ۹۸ درصد روستاها، وجود اینترنت پرسرعت در دورترین نقاط ایران، وجود شوراهای روستا، رونق اقتصاد روستا و اقتصاد دریا که یکی از منویات مقام معظم رهبری است، ایجاد قرارگاه‌ توانمند سازی روستاها گوشه ای از اقدامات انجام گرفته در روستاهاست.
این مقام مسئول با اظهار اینکه در جبهه اقتصاد به نسبت دیگر حوزه ها، کمی عقب هستیم که بخاطر حضور هفتاد ساله جریان لیبرال و غربی در اقتصاد کشور بود، یادآور شد: با این حال در دولت سیزدهم بزرگترین جراحی اقتصادی در کشور انجام شد که البته پس لرزه‌هایی هم داشت و امیدواریم با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش شبانه روزی مدیران این دولت، از پیچ مهم اقتصادی عبور کنیم.
حسینی پور با بیان اینکه سال‌ها تورم استان چهار درصد بالاتر از میانگین کشور بود که موفق شدیم این عدد را به دو درصد پائین‌تر از میانگین کشور برسانیم، افزود: کسب رتبه اول اشتغال در کشور با تحقق ۱۱۹ درصدی اهداف، سفرهای استانی با حضور همه مدیران کل و تصمیم گیران استان به ۲۱ شهرستان و دو هزار روستا اتفاقات خوبی بود که در مازندران رخ داد.
استاندار مازندران خاطرنشان کرد: پروژه های دهه فجر مازندران با اعتباری حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان اجرایی شد و در کنار آن با اعتباری معادل سه هزار میلیارد تومان طرح ساخت کشتی های سه هزار و ۵۰۰ تنی با دانش و صنعت بومی در استان آغاز شده است.
این مسئول با استقبال از حضور بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های نیمه تمام و گشایش اقتصادی گفت: امسال هفت همایش بزرگ برای این موضوع برپا شد و سال آینده همایش نهایی و عملیاتی آن برگزار می‌شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر