بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۵۷۸
معاون کارآفرینی و اشتغال جهاددانشگاهی قزوین از برگزاری اولین آزمون استخدام ویژه افراد دارای معلولیت در قزوین خبر داد و گفت: ثبت‌نام این آزمون از ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه سال جاری آغازشده و تا تاریخ ۹ اسفند ادامه دارد.
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

سمانه مولاوردی خانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری آزمون استخدام ویژه افراد دارای معلولیت در استان قزوین،‌ اظهار کرد: بر اساس قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، دولت مکلف است حداقل سه درصد از مجوزهای استخدامی (رسمی، پیمانی، کارگری) دستگاه‌های دولتی و عمومی اعم از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات،‌ شرکت‌ها و نهادهای عمومی و انقلابی و دیگر دستگاه‌هایی که از بودجه عمومی کشور استفاده می‌کنند به‌جز موارد ذکر شده در بندهای این قانون را به افراد دارای معلولیت واجد شرایط اختصاص دهد.
وی بابیان اینکه در این آزمون جامعه افراد دارای معلولیت به رقابت می‌پردازند و ۴۰۴۰ سهمیه برای استخدام معلولان در سطح کشور وجود دارد، افزود: سهمیه استخدام دستگاه‌های اجرایی استان قزوین ۸۱ نفر است. سازمان فنی و حرفه‌ای، سازمان آموز مالیاتی کشور،‌ دانشگاه فرهنگیان،‌ سازمان بهزیستی، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حسابرسی،‌ سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان قزوین متقاضی جذب است.
معاون کارآفرینی و اشتغال جهاددانشگاهی قزوین،‌ گفت:‌ آموزگار آموزش ابتدایی و آموزگار آموزش استثنایی، مأمور تشخیص مالیات، کارشناس امور آموزشی،‌ کارشناس حراست نیروی انسانی، کارشناس روابط عمومی، حسابرس، کاردان دامپزشکی، کارشناس امور زمین،‌ دبیر حکمت و معارف اسلامی، دبیر زبان انگلیسی،‌ دبیر زبان و ادبیات فارسی، دبیر زیست‌شناسی، دبیر فیزیک،‌ دبیر مطالعات اجتماعی و کارشناس فناوری و اطلاعات برخی از عناوین شغلی در نظرگرفته شده برای دستگاه‌های اجرایی استان قزوین است.
وی در پایان بیان کرد: ثبت‌نام این آزمون از ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آغازشده و تا تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۲ ادامه دارد. تاریخ برگزاری آزمون ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ است. متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت https://behzisti.hrtc.ir/hrt مراجعه نمایند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر