بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۳۳۹
معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:
معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رشد ۱۷ درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت استان در امسال خبر داد.
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

حمیدرضا قدس امروز 20 اسفند در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در یازده ماه گذشته ، ۲۱۵ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته ، ۱۷ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت، واحدهای صنعتی استان با سرمایه‌گذاری ۵۱ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده‌اند که زمینه اشتغال بیش از ۵۱۰۰ نفر را در استان فراهم آورده‌اند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون در بخش صدور پروانه‌های بهره‌برداری حوزه صنعت که در واقع می‌توان آن را همان سرمایه‌گذاری‌های تحقق یافته دانست، شاهد رشد قابل توجهی بوده‌ایم؛ به‌ طوری که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته از نظر سرمایه گذاری ۱۷ درصد و از نظر اشتغال ایجاد شده ۱۱ درصد افزایش داشته است.

حمیدرضا قدس با بیان اینکه در این مدت ۸۵۴ مجوز صنعتی در استان صادر شده است، گفت: ۲۱۵ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و ۶۳۹ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر ۲۸۷ هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود ۱۶ هزار نفر پیش‌بینی شده است.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر