بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۳۹۸
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد؛
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی صنعتی استان خبر داد.
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

یادگار احمدی 21 اسفند ماه در هفتاد و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای مهر ماه امسال و با آغاز فرآیند ثبت نام متقاضیان تسهیلات، به ۴۷ واحد تولیدی صنعتی استان حدود ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸ پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این تسهیلات با هدف پشتیبانی موثر از بنگاه‌های اقتصادی، تامین نقدینگی مورد نیاز آنها و تکمیل، اجرا و راه‌اندازی پروژه‌های اولویت‌دار پرداخت می‌شود و واحدهایی که مشمول دریافت تسهیلات می‌شوند می‌توانند با ورود به سامانه خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست خود را تکمیل و ثبت کنند تا از طریق کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و معرفی به بانک انجام شود.

مدیرکل صمت استان سمنان با اشاره به عملکرد مطلوب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۱۴۰۲ گفت: امسال ۵۳ جلسه کارشناسی و ۷۲ جلسه اصلی کارگروه برگزار شد که مشکلات مربوط به ۲۴۶ واحد تولیدی صنعتی استان بررسی شد و در راستای رفع موانع  تعداد ۴۳۳ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسید.

احمدی ادامه داد: در این جلسه مشکلات زیربنایی سه واحد تولیدی استان بررسی شد و با درخواست ۷۸ طرح کشاورزی برای بهره‌مندی از مزایای ۲۰ درصد تمدید تسهیلات به ارزش بالغ بر ۷۳ میلیارد ریال توسط اعضای کارگروه موافقت شد.

او افزود: پیگیری مصوبات جلسات قبل کارگروه مرتبط با اداره کل محیط زیست و ارائه گزارشی از عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات رونق تولید و تبصره ۱۸ به واحدهای متقاضی و ارائه گزارش عملکرد کارگروه رشد تولید از دیگر دستور کار این جلسه بود.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر