بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۷۵۵
ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی نیشابور از شناسایی تغییر کاربری‌های صورت گرفته اراضی کشاورزی با رصد ماهواره‌ای و گشت‌های یگان حفاظت خبر داد.
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷

علی مبارکی مدیر جهاد کشاورزی نیشابور امروز ۲ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از فعالیت شبانه‌روزی همکاران امور اراضی این مدیریت اظهار کرد: گشت‌های یگان حفاظت و رصدهای ماهواره‌ای همکاران در تمامی ایام به خصوص در ایام تعطیلات نوروز باعث شناسایی بیشترین تعداد تغییر کاربری و برخورد قانونی با آن‌ها در خراسان رضوی شده است.

وی خاطرنشان کرد: نیشابور با شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز و صدور ۷۶ مورد اخطاریه به نسبت میزان تخلفات تغییر کاربری در کل استان بهترین عملکرد را داشته است.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور ادامه داد: در راستای وظایف قانونی و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی در خصوص توقف عملیات قانون تبصره یک ماده ۱۰ و قلع و قمع تبصره ۲ ماده ۱۰ و اجرای احکام قطعی قلع و قمع ماده ۳ بیشترین توقف عملیات را در استان داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه هرچند حجم فعالیت‌های این اداره بالا است اما با تمامی قدرت نسبت به شناسایی و برخورد با سودجویان اقدام خواهیم کرد، از عموم مردم و فعالین بخش کشاورزی خواست که بدون هماهنگی و استعلام از این اداره اقدام به هیچ گونه فعالیتی در اراضی کشاورزی و باغی خود نکنند که بعداً متوجه ضرر و زیان نشوند.

مبارکی همچنین ضمن تشکر از همراهی مردم در شناسایی جرائم تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی از عموم مردم خواست مشاهدات خود را در این خصوص با سامانه تلفنی رایگان و ۲۴ ساعته ۱۳۱ با ما در میان بگذارند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر