سخنان شنیدنی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت روژین تاک در نشست یک تجربه:
کد بانو ها و خانم های خانه کارشناسان کیفیت و تضمین کننده فروش ما هستند
به گزارش بازار کار، محمدعلی گودرزی، رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی در دیدار با رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان، از فعالیت ۳۷ مرکز علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی و تحصیل ۲۳ هزار و ۱۸ دانشجو در این مراکز خبر داد و گفت: از این تعداد دانشجو ۴۳۴ نفر در مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی سنندج مشغول به ادامه تحصیل هستند.
وی افزود: مؤسسه علمی - کاربردی جهاددانشگاهی، بزرگترین مؤسسه آموزش عالی کشور به لحاظ تعداد دانشجو و وسعت جغرافیایی است و و حدود سه هزار مدرس در این دانشگاه مشغول به تدریس هستند.
رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی با اعلام اینکه ۳۴ مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی دارای مرکز نوآوری است، بیان کرد: امیدواریم مراکز نوآوری بنا به رسالت خود، دانشجویان را در اتصال به بازار کار و تبدیل ایدهها به تولید یاری دهند.
وی با بیان اینکه مؤسسه علمی - کاربردی جهادانشگاهی در مجموع دارای ۱۵۵ هزار متر مربع فضای ملکی در واحدهای مختلف است، افزود: اعتبارات در مراکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی در بخش توسعه هزینه میشود و این امر مزیت مراکز این نهاد نسبت به سایر مراکز علمی کاربردی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی، بر بهره گیری از ظرفیتهای مراکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی در سراسر کشور تأکید کرد و افزود: بالغ بر ۶۰هزار پرونده دانشجو در مؤسسات علمی - کاربردی جهاددانشگاهی مختلف کشور تحویل گرفته شده است.
گودرزی از حمایت و آمادگی همه جانبه مرکز علمی - کاربردی کشور از هرگونه برنامه توسعهای در مرکز علمی – کاربردی جهاددانشگاهی سنندج خبر داد.
اشتغال آفرینی؛ اولویت مدیریت جدید علمی - کاربردی
شاهین فکور، رییس دانشگاه جامع علمی - کاربردی استان کردستان، در ادامه این دیدار گفت: مراکز فعال جهاددانشگاهی مجهز به دو صفت کار جهادی و علمی و دانشگاهی هستند که این جهاد علمی در مرکز علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی استان کردستان نمایان است.
وی افزود: مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی سنندج از فعالترین مراکز علمی کاربردی استان بوده و در حوزه فناوری و آموزش خدمات مطلوبی را در استان ارائه داده است.
رئیس دانشگاه جامع علمی - کاربردی استان کردستان، بیان کرد: دانشگاههای ما باید به سمت آموزش مهارتی پیش بروند و در این راستا در برنامه ششم توسعه مقرر شد که ۳۳ درصد آموزشها کاربردی و مهارتی باشد که متأسفانه تا کنون فقط ۱۴درصد این امر تحقق یافته است.
به گفته فکور، اولین مؤسسهای که در راستای عملیاتی کردن شعار آموزش مهارتی و کاربردی گام برداشت، جهاددانشگاهی بوده که این مهم برای ما یک فرصت است.
ارسال نظرات