ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۳۷۲
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲

به گزارش بازارکار از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد نخبگان استان البرز اولین گفتاورد ملی نخبگان با شعار«نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» و با هدف تعامل نخبگان، مدیران و مردم برگزار می‌شود. مخاطبین این رویداد، تمامی آحاد جامعه هستند به نحوی که راه‌حلی برای چالش‌های کشور ارئه کنند. گفتاورد، یک رویداد چهار مرحله‌ای است و در مرحله اول آن، شرکت‌کنندگان ایده‌های خود را در 5 محور اصلی شامل حوزه‌های مالی و ارزی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت و حمرانی هوشمند ارائه می‌نمایند.

 

مهلت ارسال آثار و ایده‌ها برای حضور در مرحله نخست تا چه زمانی است؟

علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد می توانند آثار و ایده‌های خود را حداکثر تا تاریخ 28 خرداد از طریق سامانه (اینجا کلیک نمایید) ارسال نمایند.

آیا این رویداد جوایزی با خود به همراه دارد؟

برگزیده های رقابت نهایی هم علاوه بر جایزه نقدی 10 میلیارد ریالی، 10 میلیارد ریال اعتبار بابت عملیاتی کردن راه کارشون بهشون داده میشه. درسته که فرصت اثرگذاری در حکمرانی، مهمترین جایزه این رویداده اما کلی جایزه دیگه هم هست که میتونه برای تیم هایی باشه که در قبال مسئله های کشور، بی تفاوت نیستند.

چه افرادی واجد شرایط برای شرکت در این رویداد هستن؟

توی این رویداد رقابتی، همه میتونند شرکت کنند. اساتید، دانشجویان، افراد حاضر در دستگاه های اجرایی و هر فردی که فکر میکنه برای چالش های کشور، میتونه پاسخ تحول آفرینی پیشنهاد بده.

این رویداد در چند مرحله برگزار و به چه صورت است؟

این رویداد در چهار مرحله طراحی شده که در مرحله اول، ایده ها در پنج محور اصلی دریافت میشه. این پنج محور شامل حوزه های مالی و ارزی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت و حکمرانی هوشمند میشه. محتواهای ارسالی که توسط فرد یا یک تیم میتونه آماده بشه، پس از یک ارزیابی اولیه، در قالب یک پوستر به نمایش در میاد. این نمایشگاه ها که در 8 پهنه از کشور برگزار میشه، فرصتیه که آثار برگزیده انتخاب بشن. 8 اثر برگزیده برای هر موضوع. این 8 اثر یا 8 نفر که حالا باید تیم خودشون رو با کمک افراد سایر تیم های حذف شده تکمیل کنند، به یه مربی وصل میشن که اونها رو برای مراحل رقابتی آماده تر کنه. 3 مرحله رقابت برای تعیین تیم برنده. فاصله زمانی هر رقابت با مرحله بعدی، حدود 40 روزه. این فرصتیه برای آماده شدن تیمها. برای اینکه راه حل ها در هر مرحله، هم عمیق تر بشن و هم ضمانت اجرایی پیدا کنند، داوریها با حضور مدیران اجرایی و اندیشمندان خبره توی اون موضوع انجام میشه. 4 داور که دو نفرشون محتوای علمی رو ارزیابی میکنند و دو نفرشون الزامات اجرایی و قابلیت پیاده سازی رو میسنجند. داور پنجم هم مخاطبین متخصص اون رقابت هستند. گروه های آنالیزور هم برای کمک به داورها و تیم ها، نقش خودشون رو ایفا خواهند کرد. برگزیده های مرحله نیمه نهایی به بعد، عضو خانه نخبگان خواهند شد. جایی که فرصت اثرگذاری با تعامل مستمر با مدیران و مسئولین بوجود می یاد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در رویداد اینجا کلیک کنید.

ارسال نظرات