بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۱۹۷۲
جشن خودکفایی و توانمندسازی دو هزار و ۱۰۰ خانواده
معاون اجرایی بنیاد حیات گفت: تا پایان سال قرار است آمار مددجویان خودکفا شده به ۱۰۰ هزار نفر برسد که این تعداد تاکنون به  ۷۵ هزار نفر رسیده است. معاون اجرایی بنیاد حیات گفت: تا پایان سال قرار است آمار مددجویان خودکفا شده به ۱۰۰ هزار نفر برسد که این تعداد تاکنون به  ۷۵ هزار نفر رسیده است.
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

به گزارش بازارکار از قزوین؛ هدایت صفری روز پنجشنبه در جشن توانمندسازی و خودکفایی دو هزار و ۱۰۰ مددجوی تحت حمایت که در سالن اجتماعات ۲۹ فروردین لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هدایت و همت باعث شد تا آثار اشتغال در توانمندسازی در کمیته امداد در قالب جشن های خودکفایی در استان نمایان شود.
وی ادامه داد: امروز جشن خودکفایی و توانمندسازی دو هزار و ۱۰۰ خانواده توانمندسازی گرفته می شود تا پایان سال قرار است آمار مددجویان خودکفا شده به ۱۰۰ هزار نفر برسد که این تعداد تاکنون به  ۷۵ هزار نفر رسیده است.
معاون اجرایی بنیاد حیات اضافه کرد: امروز فرکانس دشمن در معنای بی اعتمادی و ناامیدی متمرکز شده تا اندیشه ها، قدم ها و قلم ها را به نشدن و نتوانستن سوق دهد و امروز عملیات راهبرد امامین انقلاب را به معنای حقیقی ما می توانیم در جشن خودکفایی و توانمندسازی می بینیم.
وی افزود: کار جمعی همدلانه هم افزا بر مبنای توحید نتیجه می دهد و امروز در مشاغل ایجاد شده کمیته امداد شاهد آن هستیم که با مبالغ کم، کارها نتیجه می دهد چراکه با کار جهادی، مراقبت و تلاش افراد را از مصرف کنندگی به درآمدزایی می رساند.
صفری تصریح کرد: نماد "ما می توانیم" امید را در جامعه متبلور می کند و در واقع امید در جامعه تزریق می شود و این امر در برابر توطئه دشمن است.
وی توضیح داد: اشتغال امداد دو وِیژگی دارد یکی اینکه قرض الحسنه است و ویژگی دیگر اینکه به افراد شریف و عزیزی پرداخت می شود که  به معنای واقعی شایستگی دریافت تسهیلات را دارند.
به نقل از برنا معاون اجرایی بنیاد حیات یادآورشد: استان قزوین در تعداد ایجاد اشتغال و نوع اشتغال از استان های پر تحرک است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر