بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۹۵۷
فرماندار ادبیل گفت:همزمان با ایام الله دهه فجر افتتاح ۱۴۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان اردبیل افتتاح خواهد شد.
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری دانشجو، سید محمد اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل از افتتاح ۱۴۰ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان در گرامیداشت دهه فجر با حضور استاندار اردبیل و مدیران دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

وی گفت: این طرح‌ها شامل ۱۲۴ طرح عمرانی و ۱۶ طرح اقتصادی است که برای اجرای آن‌ها ۱۸ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

اعجازی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۳۹۱ نفر در شهرستان اردبیل اشتغال ایجاد و گامی در حوزه رونق اقتصاد و اشتغال شهرستان برداشته می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین به مناسبت دهه فجر عملیات اجرایی ۲۴ طرح عمرانی، زیربنایی، عمران شهری و روستایی در شهرستان اردبیل آغاز می‌شود که برای اجرای این طرح‌ها یک هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

فرماندار اردبیل از صدور سند مالکیت تک برگی الکترونیکی برای اراضی کشاورزی در دهه فجر خبر داد و گفت: تاکنون برای ۲۱۰ هزار و ۴۹هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان سند مالکیت تک برگی الکترونیکی صادر شده است.

اعتماد اعجازی افزود: به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلفی در شهرستان از جمله یادواره‌های شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و جشن انقلاب و مسابقات فرهنگی و ورزشی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر