بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۲۶۷
در بازدید مدیرعامل شرکت صبا باتری از این پارک اعلام شد;
رییس پارک علم و فناوری البرز در بازدید مدیرعامل شرکت صبا باتری از این پارک اعلام کرد: شتاب‌دهنده انرژی با همکاری پارک علم و فناوری البرز و شرکت صبا باتری در پارک علم و فناوری البرز راه‌اندازی می شود.
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

به گزارش بازارکار از روابط عمومی پارک‌ علم و فناوری، دکتر افشین نادری مدیر عامل شرکت صبا باتری شریف و‌هیئت مدیره و همکاران این شرکت مهم در حوزه تولید باتری و انرژی ضمن حضور در پارک علم و فناوری البرز از نزدیک با شرکت های دانش بنیان و فناور به‌ویژه در حوزه انرژی پارک علم و فناوری بازدید و با توانمندی های این مجموعه فناور آشنا شدند.
   مهندس مهدی عباسی  رییس پارک در جریان این بازدید ضمن معرفی مرکز توسعه و تولید قراردادی وینوا، اعلام کرد: مرکز توسعه و تولید قراردادی وینوا به عنوان محل تلفیق دانش و صنعت با سرمایه گذاری بخش خصوصی در کنار پارک علم و فناوری البرز تاسیس و راه اندازی شده و به استقرار مراکز نوآوری و شتاب‌دهنده در حوزه‌های های مختلف کمک می کند.
    رییس پارک علم و فناوری البرز در این بازدید ضمن معرفی دستاوردهای مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی و پارک، خاطرنشان کرد: ماموریت اصلی پارک های علم و فناوری همکاری با صنعت و کمک به تجاری شدن طرح ها و ایده هاست و پارک علم و فناوری البرز نیز محور تلاش خود را همکاری و تعامل با بخش های مختلف صنعت قرار داده و از حضور و استقرار واحدهای تحقیق و توسعه شرکت های بزرگ مثل صباباتری در این مجموعه استقبال می کند.
    مدیرعامل صباباتری نیز در این بازدید، گفت: امروز شرکت صبا باتری یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید باتری در ایران است، این شرکت با قدمتی در حدود نیم قرن با هدف تولید باتری‌های خودرو در کشور تأسیس شده و در طول سال‌ها توانسته است با تولید باتری‌های با کیفیت و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، جایگاه خود را در بازار باتری‌های خودرو در ایران تثبیت کند.
   دکتر افشین نادری با ابراز خرسندی از دستاوردهای پارک علم و فناوری البرز در زمینه های مختلف حوزه دانش بنیان، افزود: صبا باتری برای تولید باتری از تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می‌کند و باتری‌هایی با عمر طولانی و کیفیت بالا را تولید می‌کند، خوشحال هستیم که با آشنایی از پارک علم و فناوری البرز به زودی شاهد افتتاح  ،cdmcانرژی در این پارک خواهیم بود.
    گفتنی است در این بازدید طرفین بر همکاری و عقد قراردادهای دو جانبه تاکید کردند و در انتهای نشست از تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان ، فناور و خلاق پارک البرز و نیز مراکز توسعه و تولید قراردادی همجوار پارک بازدید کردند.


ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر