بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۴۰۹
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از غربالگری سلامت برای 3000 مددجوی تحت حمایت همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد.
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حسین فتح آبادی با اشاره به اجرای طرح غربالگری برای 3000 مددجوی تحت حمایت ساکن در محلات حاشیه نشین و کم برخوردار، گفت: این طرح از امروز چهارشنبه 25 بهمن، همزمان با اعیاد شعبانیه آغاز شد.
وی،افزود: غربالگری سلامت برای این تعداد مددجو در پنج سرفصل آزمایش خون، پوکی استخوان،کبد، تیروئید و قلب برای مددجويان به صورت رايگان تا دهم اسفندماه اجرا می شود.
فتح آبادی با بيان اينكه خدمات بهداشتي يكي از سرفصل هاي كاري اين نهاد است، اظهاركرد: برخورداري از زندگي سالم، مولد و هدفمند حقي همگاني بوده كه مسئوليت تحقق آن بر عهده همه نهادها و افراد جامعه بوده و لازمه توسعه پايدار است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با بيان اينكه غربالگري بيماري هاي غير واگير در سطح جامعه و به ويژه در گروه هاي آسيب پذير يكي از مهم ترين رويكردها براي پيشگيري از عوارض اين گروه از بيماري ها محسوب مي شود، بيان كرد: شناسايي سريع خطر بيماريهاي غير واگير مانند قند خون بالا، پرفشاري خون، چربي خون و نارسايي هاي تيروئيدي، انجام تشخيص به موقع گامي مهم در كنترل و پيشگيري عوارض ناشي از اين مشكلات است.
وی با بيان اينكه افزايش آگاهي و تلاش براي تامين سلامت مددجويان تحت حمایت از اهداف احرای این طرح است، خاطرنشان کرد: براي اجراي اين طرح هيچ هزينه اي توسط مددجويان پرداخت نمي شود و تمامي هزينه ها از سرفصل حوزه بهداشت و درمان اين نهاد پرداخت مي شود.
انتهای پیام

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر