بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۷۰۴
بنیاد نخبگان استان و پارک علم و فناوری البرز در راستای توسعه زیست بوم نوآوری و کارآفرینی استان البرز برنامه بازدید دانشجویان از نمایشگاه دائمی شرکت های دانش بنیان پارک را گسترش می دهند.
شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

به گزارش  بازارکار از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهندس مهران مهدوی با اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت از زیست بوم نوآوری وکارآفرینی، تورهای بازدید دانشجویان رشته فنی و مهندسی و پزشکی از شرکت های دانش بنیان و فناور این پارک گسترش می یابد.
مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز با اشاره به این که این بازدید ها از ماه های قبل شروع شده تصریح کرد: این بازدید ها در حوزه های الکترونیک، شیمی، پزشکی، هوش مصنوعی و نیز برگزاری کارگاه های آموزشی آشنایی با اکوسیستم کارآفرینی گسترش می یابد.
مهندس مهدوی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب در راستای توسعه علم و فناوری در کشور گفت: توجه به زیست بوم کارآفرینی و اشتغال و توسعه اقتصاد دانش بنیان و نیز ارتباط با فناوران و دانشجویان و دانش آموزان، برگزاری این نشست های کارآفرینانه ادامه خواهد یافت. گفتنی است، پارک علم و فناوری البرز با پذیرش و حمایت از بیش از ۱۲۰ شرکت دانش بنیان و فناور و خلاق نقش کلیدی در توسعه زیست بوم نوآوری و کارآفرینی استان البرز و نیز غرب پایتخت ایفاء می نماید.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر