بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۲۳۶
جهاددانشگاهی تربیت مدرس و دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شریعتی به منظور توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی تربیت مدرس، جهاددانشگاهی تربیت مدرس و دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شریعتی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
دکتر مهدی اسکندری سرپرست جهاددانشگاهی تربیت مدرس با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم‌نامه جهت همکاری در زمینه‌های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و نیروهای نخبه در جهاددانشگاهی اعلام آمادگی کرد.
در ادامه این مراسم، دکتر بسطامی رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شریعتی بیان کرد: با توجه به ظرفیت و توانایی جهاددانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی در انجام پروژه‌های ملی، فرهنگی و آموزشی و همکاری به وجود آمده بین دو مجموعه و استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر‌، ان‌شاءالله شاهد انجام پروژه‌های کلان فرهنگی و آموزشی در سطح ملی جهت رفع نیازهای کشور باشیم.
رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شریعتی گفت: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه ایجاد همکاری بین جهاددانشگاهی و دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شریعتی در جهت بسط و توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات تجربه و تخصص آنان است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر