بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۲۵۷
نمایشگاه‌های بهاره نوروز ۱۴۰۳ و تولیدات خوداشتغالی با حضور فعالان اقتصادی از ۱۰ استان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز گشایش یافت.
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

نمایشگاه‌های بهاره و تولیدات خوداشتغالی در تبریز گشایش یافت

به گزارش بازار کار، به نقل از ایرنا، نمایشگاه‌های بهاره نوروز ۱۴۰۳ و تولیدات خوداشتغالی با حضور فعالان اقتصادی از ۱۰ استان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز گشایش یافت. 

این نمایشگاه ۱۷ تا ۲۵ اسفند در سالن های پروین اعتصامی، شهریار، امیرکبیر و آذربایجان نمایشگاه بین المللی تبریز برای بازدید و خرید علاقه مندان برپا است.

در نمایشگاه های یاد شده استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی، اردبیل، زنجان، قم، همدان، کرمان و گیلان در زمینه های انوع پوشاک، مواد غذایی، محصولات لبنی، دستگاه های تصفیه آب، کیف و کفش، مواد شوینده، لوازم بهداشتی و آرایشی شرکت کرده اند.

صنایع دستی، صنایع مسی، برنجی و برنزی، خدمات آموزشی و تبلیغاتی، انوع سوغات، آجیل، محصولات فرهنگی، انتشارات، زیورآلات، تابلو فرش، اسباب بازی، محصولات روشنایی و شب خواب، انواع لوازم خانگی، محصولات پلاسکو، انواع گل و گیاه و لوستر از دیگر کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه ها است.

علاقه مندان برای بازدید و خرید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز مراجعه کنند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر