بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۳۲۸
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از عرضه کالاهای اساسی به مناسبت ماه مبارک رمضان و میوه شب عید با قیمت تنظیم بازار و ۱۵ درصد زیر قیمت بازار از ۲۷ اسفند در استان خبر داد.
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱

عرضه میوه شب عید با قیمت تنظیم بازار در آذربایجان شرقی

به گزارش بازار کار به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، اکبر فتحی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی، روز شنبه، 19 اسفندماه، در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان جهادکشاورزی استان از عرضه میوه شب عید و کالاهای اساسی همچون شکر، برنج، خرما و... به مناسبت ماه مبارک رمضان در ۶۰ غرفه در سطح استان خبر داد وگفت: ۲۲ غرفه در سطح شهر تبریز و ۳۸ غرفه دیگر نیز در سطح ۲۰ شهرستان دیگر استان به عرضه میوه شب عید و کالاهای اساسی اقدام خواهند کرد.

 وی افزود: ۸۰۰ تن سیب و پرتقال شب عید ذخیره‌سازی شده است و از ۲۷ اسفند با اعلام تنظیم بازار استان، با قیمت مناسب عرضه آغاز خواهد شد.

فتحی، با بیان این که مردم برای تامین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان و ایام عید نگرانی نداشته باشند، اظهار کرد: ۴۰۰ تن میوه شب عید در سطح شهر تبریز و ۴۰۰ تن باقی مانده در سایر شهرستان‌ها عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای تامین برق عشایر استان آذربایجان شرقی از انرژی‌های خورشیدی بهره گرفته می‌شود، افزود: هرچقدر بتوانیم از انرژی خورشیدی و سایر انرژی های تجدید پذیر در بخش کشاورزی استفاده کنیم می‌توانیم قدم موثری در توسعه این بخش داشته باشیم. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: تقاضا برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی زیاد است اما یکی از موانع آن ناترازی انرژی است که استفاده از انرژی‌هایی مثل انرژی خورشیدی می‌تواند در حل این مسئله موثر باشد.

وی با اشاره به نقش و اهمیت جامعه عشایری در تولید محصولات داخلی، بیان کرد: عشایر استان آذربایجان شرقی، مردمان زحمت‌کشی هستند که در تامین پروتئین، لبنیات، تولید محصولات زراعی و باغی در پایاب سدها نقش ایفا می‌کنند. 

فتحی، طرح جهش تولید در دیمزارها را یکی از اتفاقات خوب بخش کشاورزی استان در سال ۱۴۰۳ برشمرد و گفت: این طرح منجر به افزایش تولید و خرید شد که در سایه آن ضریب اطمینان برای موجودی انبارها و سیلوها افزایش یافت. 

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر