بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۳۳۰
با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای:
معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش سازمان آموزش فنی و حرفه ای با بیان اینکه کیفیت محصولات و تولیدات در گروه تربیت نیروی انسانی ماهر است، گفت: تنها با ارائه تسهیلات و تزریق پول صنعت پویا نمی شود و لازمه صنعت و اقتصاد پویا مهارت بوده و کشور تشنه مهارت‌آموزی است.
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳

به گزارش بازارکار، حسین شهریور روز پنجشنبه در آئین افتتاحیه مرکز مهارت آموزی فنی و تخصصی جوارکارگاهی شرکت تولیدی شیرآلات ماهسان پویا اظهار داشت: خوشبختانه سطح علمی دوره های مهارتی مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور به جای رسیده است فارغ التحصیلان دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی به این نتیجه رسیده اند که برای ایجاد شغل و کسب درآمد وارد مراکز آموزش فنی و حرفه ای شوند.
رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان پاکدشت هدف از تأسیس و راه اندازی مراکز آموزش جوارکارگاهی و بین کارگاهی را ایجاد بستر های لازم برای اشتغال پایدار و مولد و همچنین توسعه و تنوع بخشی به مدل ها و الگوهای آموزشی متنوع در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اعلام کرد.
محمد مرادی اظهار داشت: این موضوع باعث می شود که بنگاه‌های اقتصادی فعال و واحدهای تولیدی با آموزش و تربیت نیروهای کار ماهر، متخصص و تبدیل یک نیروی کار ساده به یک نیروی تکنسین، کاهش‌ هزینه‌های تولید و ارتقاء سطح کیفی محصولات را برای خود به ارمغان بیاورند.
مرکز مهارت آموزی فنی و تخصصی جوارکارگاهی شرکت تولیدی شیرآلات ماهسان پویا با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، بخشدار شریف آباد، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان تهران، مرادی رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان و دیگر مسولان در شهرک صنعتی عباس آباد افتتاح شد.
شهرستان پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمیعت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
پاکدشت از چهار شهرک صنعتی عباس‌آباد با هزار و ۵۲۰ واحد فعال، شهرک صنعتی علی‌آباد (پایتخت) با ۵۰۰ واحد فعال، شهرک صنعتی خوارزمی با ۹۰ واحد فعال، شهرک صنعتی خصوصی شنزار با ۱۴۳ واحد فعال، شهرک صنعتی(غیرمصوب) موزائیک سازان با ۱۱۰ واحد فعال، ناحیه صنعتی جمال‌آباد با ۴۸ واحد صنعتی، ناحیه صنعتی خاتون آباد با ۲۸۵ واحد صنعتی و ناحیه صنعتی فرون‌آباد با ۴۳ واحد فعال برخوردار است که ۵۸ هزار و ۵۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر