بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۳۷۸
مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: برای خرید مسکن به خانواده‌های دارای یک معلول ۱۰۰ میلیون تومان و به خانواده‌های دارای دو معلول ۲۰۰ میلیون تومان کمک هزینه پرداخت می‌شود.
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷

همایون عمودی‌زاده در این رابطه اظهار کرد: در حال حاضر دو هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی لرستان در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند و مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: همچنین مددجویانی داریم که در مناطق روستایی از طریق خودمالکی اقدام به ساخت مسکن می‌کنند و به این افراد در دو مرحله فندانسیون و نازک‌کاری کمک هزینه بلاعوض پرداخت می‌کنیم.

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: به خانواده‌های دارای یک معلول ساکن در روستا و شهر، یکصد میلیون تومان و به خانواده‌های دارای دو معلول ساکن در روستا ۱۵۰ میلیون تومان و دارای دو معلول ساکن در شهر ۲۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض کمک می‌کنیم.

عمودی زاده بیان کرد: خانواده‌های مددجویان ساکن در روستا نیز از تسهیلات بانکی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: همچنین برای خرید مسکن به خانواده‌های دارای یک معلول ۱۰۰ میلیون تومان و به خانواده‌های دارای دو معلول ۲۰۰ میلیون تومان کمک هزینه پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی لرستان اضافه کرد: همچنین ۲۰ میلیون تومان به عنوان ودیعه مسکن به صورت بلاعوض به زنان سرپرست خانوار دارای بیش از دو فرزند معلول و افراد دارای معلولیت سرپرست خانوار نیز پرداخت می‌شود.

عمودی زاده گفت: علاوه بر اینکه برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد تا سقف ۷۰ میلیون تومان این افراد را به بانک معرفی می‌کنیم، زنان سرپرست خانوار دارای فرزند معلول که از کار افتاده باشند نیز از تسهیلات ودیعه مسکن برخودار خواهند بود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر