بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۴۹۲
رئیس شورای اسلامی بروجرد گفت: پیمانکاران شهرداری بروجرد موظف هستند تا ۲۷ اسفند عیدی کارگران تحت پوشش خود را پرداخت کنند.
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

محمد پاپی‌نژاد در این رابطه اظهار کرد: پیمانکاران شهرداری بروجرد موظف هستند تا ۲۷ اسفند عیدی کارگران تحت پوشش خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: تعدادی از کارگران خدمات شهری شهرداری بروجرد زیر نظر پیمانکار فعالیت دارند که پیمانکار موظف است حق و حقوق کارگران را پرداخت کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: تعدادی از پیمانکاران عیدی کارگران را در طول سال ماهیانه روی حقوق آنان واریز می‌کنند که به آنان تاکید شده که این کار را انجام ندهند و عیدی کارگران را در آستانه سال جدید پرداخت کنند.

پاپی‌نژاد افزود: در جلسه‌ای که با معاون شهردار و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد و پیمانکاران شهرداری در دفتر شورای شهر برگزار شد به پیمانکاران ابلاغ گردید در صورت پرداخت نکردن عیدی کارگران قرارداد‌های شهرداری با آنان لغو و یا انعقاد دوباره نخواهد شد.

وی اظهار کرد: کارگران شهرداری که تحت پوشش پیمانکار هستند در صورت داشتن شکایت از پیمانکار خود به شورای شهر و یا به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد مراجعه کنند.

رئیس شورای شهر بروجرد گفت: برای احقاق حقوق کارگران شهرداری، پیمانکارانی که حقوق و مزایای کارگر را به موقع پرداخت نکند قطع همکاری می‌شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر