بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۵۱۳
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی لرستان گفت: ۱۳۳ میلیون لیتر سوخت دوم امسال باوجود سختی های تامین و حمل، به نیروگاه های استان تحویل و به سایر نیروگاه های کشور هم کمک شد.
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

سید شمس الدین حسینی اظهار کرد: امسال ۲۷ میلیون لیتر نفت سفید به خانواده‌های مشمول ارایه و ۷۱۲ میلیون لیتر نفت گاز در بخش‌های حمل و نقل، کشاورزی و صنایع توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین ۶۶۲ میلیون لیتر بنزین و ۱۹ میلیون متر مکعب گاز مایع توسط شرکت در استان توزیع و ۸۴ میلیون لیتر سوخت برای ناوگان کشاورزی تزریق شده است.

حسینی اضافه کرد: یکی از پروژه‌های فنی و تخصصی اجرا شده در استان طرح کهاب با هدف حذف بخارات بنزین می‌باشد که در اجرای این طرح از استان‌های پیشرو کشور هستیم و با توجه به اینکه این طرح باید تا پایان سال آینده در تمامی جایگاه‌های استان اجرا شود تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت دارد.

۱۳۳ میلیون لیتر سوخت دوم برای نیروگاه‌های لرستان تامین شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان در خصوص حمله سایبری صورت گرفته به جایگاه‌های سوخت طی امسال عنوان کرد: با وجود حجم بالای حمله، اولین استانی بودیم که ظرف ساعت اولیه تمامی جایگاه‌ها را به سیستم دستی انتقال دادیم و مدیریت کار به نحو شایسته‌ای صورت گرفت.

حسینی با اشاره به اجرای طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع بنا به تاکیدات دولت، تصریح کرد: شفاف سازی مصرف کنندگان از نتایج این طرح است که براساس آن گاز مایع به نرخ فوب خلیج فارس باید توزیع گردد، اما با توجه به مشکلات ایجاد شده فعلا توزیع به نرخ دوم انجام می‌شود.

وی افزود:۵۰ جایگاه سی ان جی (گاز مایع) در استان وجود دارد و سه جایگاه جدید نیز در دست احداث است همچنین سال جاری چهار جایگاه عرضه سوخت مایع در استان ایجاد شد و تعداد جایگاه‌ها به ۱۰۰ باب افزایش یافت.

وی با بیان اینکه سوخت و انرژی در دنیا موضوعی استراتژیک برای تمام دولت‌ها است افزود: در شرایط تحریم‌های ظالمانه، گرچه تولید و پخش نفت با مشکلاتی مواجه بوده، اما در سطح کشور و استان با موفقیت انجام شده است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر