بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۵۸۵
ثبت نام آزمون بکارگیری نیروی قراردادی در شهرداری‌ها آغاز شد. استخدام شهرداری‌ها در کشور با برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌شود.
شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

به گزارش بازارکار، استخدام شهرداری‌ها در کشور با برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌شود.

ثبت نام بخش الحاقیه و امکان ویرایش بخش اول آزمون بکارگیری نیروی قراردادی در شهرداری‌ها، به صورت اینترنتی از روز جمعه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان روز ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود.
داوطلبانی که در بخش اول این آزمون، اقدام به ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند از بین شغل محل‌های قبلی و شغل محل‌های الحاقیه، اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نامی کرده و امکان ویرایش همه اطلاعات خود را خواهند داشت. داوطلبانی هم که با توجه به اطلاعات الحاقیه، قصد ثبت نام جدید در این آزمون را دارند، صرفا از بین شغل محل‌های موجود در الحاقیه، امکان انتخاب خواهند داشت.
پرداخت وجه آزمون بکارگیری نیروی قراردادی در شهرداری‌ها

پرداخت وجه متقاضیان واجد شرایط، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ ۳٫۶۸۰٫۰۰۰ ریال هزینه ثبت نام در آزمون را به اضافه ۲۰٫۰۰۰ ریال هزینه خدمات پیامکی پرداخت کنند.

«توکن پرداخت»، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق، جهت پرداخت هزینه ثبت نام به داوطلب اختصاص می‌یابد.

نحوه ثبت نام آزمون بکارگیری نیروی قراردادی در شهرداری‌ها
بارگذاری مدارک

در این بخش، مدارک مشخص شده در «بند ب» بارگذاری می‌شود.
اطلاعات فردی

مشخصات فردی داوطلب در این بخش در سامانه ثبت می‌شود.
اطلاعات تحصیلی

اطلاعات تحصیلی داوطلب در این بخش وارد سامانه می‌شود..
سابقه کار

در این مرحله، سابقه کار (صرفا مواردی که در همین دفترچه مورد تایید است) وارد می‌شود.
شغل مورد درخواست

در این مرحله، سامانه با توجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مراحل قبلی، شغل‌های قابل انتخاب را به داوطلب نمایش داده و داوطلب می‌تواند از بین آن‌ها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود، انتخاب نماید.

تذکر: علاوه بر شغل، محل مورد تقاضا نیز باید انتخاب شده و داوطلب میتواند حداکثر تا ۳ محل را برای شغل انتخابی خود، انتخاب کند.

محل‌های انتخابی یک داوطلب، همگی مربوط به شغل انتخاب شده و در یک استان خواهد بود.
اطلاعات تکمیلی

اطلاعات تکمیلی شامل اطلاعات تماس با داوطلب و آدرس محل سکونت است.
کد رهگیری

تاکید می‌شود صرفًا در صورتی ثبت نام فرد به پایان می‌رسد که داوطلب وارد این مرحله شده و از سامانه «کد رهگیری» دریافت کند.
ویرایش اطلاعات

در زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز است، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده کنند.

نکته

در صورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود، حتما باید دوباره تمامی هفت مرحله را به صورت کامل طی کرده و کد رهگیری خود را مشاهده کند، در غیر این صورت، تغییرات مورد نظر اعمال نخواهد شد و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.
نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون، از تاریخ دوشنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir/ قرار خواهد گرفت.
زمان برگزاری آزمون

آزمون در روز پنجشنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۳ در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات

برچسب روز

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر