بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۶۰۰
شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: در ایام نوروز و بهار ١۴٠٣، نظارت جدی بر تاکسی‌های سطح شهر مشهد وجود دارد و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

محمدرضا قلندرشریف در نشست بررسی اقدامات اجرایی ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۳ اظهارکرد: در چند ماه اخیر مناسبت‌های مختلف و مهمی از جمله نیمه شعبان، ٢٢ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی را داشتیم که در تمام این حوزه ها فضاآرایی بسیار پررنگی صورت گرفت و مدیریت مطلوبی در این مناسبت‌ها انجام شد.

وی ادامه داد: موضوع استقبال از بهار نیز بسیار مهم است و همزمانی بهار و ماه رمضان این اهمیت را دوچندان کرده به نحوی که برنامه‌های استقبال از بهار از ابتدا تا انتهای ماه رمضان ادامه خواهد داشت که زمان آن نسبت به سال‌های گذشته طولانی‌تر شده است.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه رنگ آمیزی جداول باید هرچه سریع‌تر به اتمام برسد، افزود: در حوزه نظارت و بازرسی اقدامات در حال انجام است و باید عملکرد همه حوزه‌ها بازخورد مناسب بیرونی داشته باشد. در بخش عمران و با توجه با بارش‌های برف و باران اخیر، باید لکه‌گیری‌های آسفالت تا قبل از ورود زائران انجام شود و کیفیت معابر افزایش یابد. همچنین سازمان ترافیک در معابر اصلی از جمله وکیل آباد، کامیاب، خیابان امام رضا و فرودگاه باید خط کشی را سریع‌تر اجرا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی در خصوص اطلاع‌رسانی مطلوب به زائران گفت: همچنین در پایانه‌های مسافری مختلف اعم از ترمینال، راه آهن و فرودگاه باید بیلبوردهای خوش‌آمدگویی و زیارت پررنگ‌تر شود.

قلندرشریف بیان کرد: المان‌های شهری باید حداکثر تا فردا نصب و جانمایی شود. همچنین بحث بازرسی تاکسیرانی بسیار دارای اهمیت است و باید به این حوزه توجه جدی کنیم و با متخلفان برخورد جدی شود تا از این طریق شاهد رضایت مردم باشیم. حوزه اتوبوسرانی نیز باید سرویس دهی دائم از صبح ٢٩ اسفند تا شب دوم فروردین ماه داشته باشند و قطار شهری نیز با تمام ظرفیت باید پای‌کار باشد.

وی تصریح کرد: تمام تاکید ما این است که تمام موضوعات استقبال از بهار تا پایان روز یکشنبه ٢٧ اسفند به اتمام برسد و مناطق و سازمان‌ها از تمام ظرفیت خود برای تحقق این هدف استفاده کنند. تا روز پنجشنبه ٢۴ اسفند، میانگین ٩٢درصدی پیشرفت را در حوزه‌های مختلف شهری برای استقبال از بهار داشته‌ایم و تا تکمیل آن فاصله بسیار کمی مانده است که با همت مناطق مختلف این امر محقق خواهد شد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر