بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۶۳۶
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه، 31 واحد صنعتی راکد در این استان احیا شد و به چرخه تولید بازگشت.
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

اکبر ابدالی روز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه در گفت و گو با خبرنگار بازار قم، با اعلام این خبر افزود: سرمایه گذاری برای این تعداد از واحد صنعتی احیا شده، سه هزار میلیارد ریال است که برای ۲۹۶ نفر اشتغالزایی کرده است.
وی اضافه کرد: در همین مدت ۱۰۸ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۴۸ هزار و ۶۳۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲ هزار و ۷۴۵ نفر ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ۴۶ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال واشتغالزایی برای ۴۶۵ نفر توسعه یافته است، گفت: طی این یازده ماه، مجموع جوازهای تاسیس، ۵۰۰ مجوز با سرمایه گذاری ۱۳۷ هزار و ۷۸۱ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای هشت هزار و ۹۷۰ نفر بوده است.

مدیرکل صمت قم، همچنین گفت: در این بازه زمانی تسهیلات بخش صنعت از جمله تسهیلات رونق تولید و تبصره ۱۸، ۲۷۸ مورد با رقم ۲۴ هزار و ۷۳۶ میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده است که ۱۲۸ مورد با رقم ۱۱ هزار و ۸۸۴ میلیارد ریال پرداخت شده است.
ابدالی ادامه داد: در بخش معدن نیز از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه، ۵ پروانه معدنی با اشتغالزایی برای ۲۶ نفر و سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال صادر و ۴۳ پروانه اکتشاف نیز صادر شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، به میزان صادرات طی این مدت اشاره کرد و گفت: در این مدت نیز میزان صادرات استان ۲۱۳ میلیون دلار بوده است و ۱۲ نمایشگاه مختلف در استان قم برپا شده است.
مدیرکل صمت قم، همچنین گفت: در بخش بازرسی، ۴۲ هزار و ۵۹۸ مورد بازرسی انجام شده که ۶ هزار و ۱۱۸ پرونده تشکیل شده است و ارزش این تخلفات مکشوفه ۱۹۸۵۷ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال بوده است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر