بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۶۳۹
استاندار قم، گفت: تورم استان از آذرماه سال‌ جاری تا پایان بهمن ماه براساس اعلام مرکز آمار ایران به صورت متوالی کاهشی بوده است.
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

به گزارش بازار کار، سیدمحمد آقامیری صبح امروز در آخرین جلسه شورای اداری استان در سال ۱۴۰۲ افزود: نرخ تورم نقطه‌ای کشور در شهریورماه سال جاری ۳۹/۵ درصد بوده اما نرخ تورم استان در شهریور ماه ۴۱/۴ درصد بوده که این نشان می‌دهد تورم قم نسبت به کشور بالاتر بوده است.

وی ادامه داد: با تلاش و افزایش نظارت‌هایی که در استان صورت گرفت این اقدامات نتیجه مثبتی درپی داشت و براساس آمار، تورم نقطه‌ای قم در بهمن‌ماه به ۳۳/۹ رسید که روند کاهشی را نشان می‌دهد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: جهاد مسکن‌سازی نکته مهم دیگری است که ما در مدیریت استان نسبت به آن اهتمام جدی داریم، مسکن امروز تبدیل به نیاز اساسی مردم شده و ما در تلاش هستیم مسکن را از حالت سرمایه‌ای خارج کنیم.

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن امروز درقم وضعیت مناسبی داشته و در چندین سایت در سراسر استان تعریف شده که مشغول فعالیت است.

آقامیری گفت: هدف‌گذاری که صورت گرفته این است به لطف خدا از اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ ماهانه یک‌هزار واحد مسکن افتتاح و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

استاندار قم تاکید کرد: مدیران ما باید از قانون برای حل مشکلات مردم استفاده کنند نه اینکه با همان قانون آنان را دچار پیچ و خم اداری نمایند.

آقامیری بیان کرد: تقاضای بنده این نیست که مدیران برخلاف قانون عمل کنند، تاکید دارم که از قانون و درچهارچوب آن می‌توان به شکلی استفاده کرد تا مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف حل شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر