بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۷۱۸
مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها
مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در آستانه نوروز سال ۱۴۰۳ از برگزاری آزمون بکارگیری نیروی قرارداد کارمعین در شهرداری‌های ۱۷ استان کشور خبر داد.
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

به گزارش بازارکار از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ‌حمید روحی گفت: این آزمون برای تامین نیروی انسانی مشاغل مورد نیاز صورت می‌پذیرد. ثبت نام متقاضیان در شهرداری‌های استان‌های خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، مرکزی و هرمزگان قبلاً‌ انجام شده است.
 
وی افزود: در حال حاضر با الحاقیه دفترچه آزمون قبلی، ثبت نام برای تامین نیروی انسانی در شهرداری‌های استان‌های آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان نیز انجام می‌شود.
روحی تاکید کرد: این امکان برای ثبت نام کنندگان قبلی نیز مهیا شده است تا نسبت به ویرایش تقاضای خود اقدام و در صورت تمایل شغل محل‌های جدید را برای بکارگیری انتخاب کنند.
وی خاطرنشان کرد: ثبت نام در این آزمون از روز جمعه ۲۵ اسفند ماه در سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir www. آغاز شده و تا  ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۳ادامه خواهد داشت.

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه زمان برگزاری آزمون ۱۰ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ است، گفت:علاقمندان به اشتغال در شهرداری‌های کشور می‌توانند با ثبت نام به موقع و موفقیت در آزمون مذکور امکان استخدام خود را در شهرداری‌ مورد نظر فراهم کنند.


ارسال نظرات

برچسب روز

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر